اتفاق نادر در لیگ برتر فوتسال، گیتی پسند 3 نفره شد!

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، در یکی از بازی های هفته چهارم لیگ برتر فوتسال امروز آدینه تیم گیتی پسند در اصفهان میزبان کراپ الوند بود.

اتفاق نادر در لیگ برتر فوتسال، گیتی پسند 3 نفره شد!

این بازی حساسیت زیادی داشت و حواشی مختلفی در جریان آن شکل گرفت. یکی از اتفاقات نادر لیگ برتر فوتسال در این مسابقه رخ داد. در نیمه دوم، ابتدا سپهر محمدی دروازه بان گیتی پسند به دلیل لمس توپ با دست خارج از محوطه جریمه در یک موقعیت گلزنی، با کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شد تا گیتی پسند چهار نفره گردد. طبق قانون فوتسال، در صورت اخراج بازیکن در فوتسال، آن تیم برای دو دقیقه با یک بازیکن کمتر بازی می نماید.

در ادامه و محمدرضا سنگ سفیدی دیگر ملی پوش گیتی پسند هم به دلیل انجام خطای شدید و دریافت کارت زرد دوم، از زمین اخراج شد تا گیتی پسند سه نفره گردد!

البته کراپ نتوانست از این فرصت بهره ببرد و 30 ثانیه بعد از اخراج سنگ سفیدی، محدودیت زمان دو دقیقه اخراج محمدی به اتمام رسید و گیتی پسند دوباره چهار نفره شد.

کوشش تیم کراپ بعد از چهار نفره شدن گیتی پسند به ثمر نشست و بهزاد عظیمی توانست سومین گل خود را در این مسابقه برای کراپ به ثمر برساند تا پنجمین بازیکن گیتی پسند هم بعد از دریافت این گل به زمین برگردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اتفاق نادر در لیگ برتر فوتسال، گیتی پسند 3 نفره شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق نادر در لیگ برتر فوتسال، گیتی پسند 3 نفره شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید