آموزش همگانی مردم بجنورد در حوزه سلامت به اجرا درآمد

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، دبیر انجمن علمی تغذیه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با توجه به نقش مهم آموزش و غربالگری در سلامت، انجمن علمی دانشکده بهداشت بجنورد، اقدام به آموزش همگانی مردم در حوزه سلامت کرد.

آموزش همگانی مردم بجنورد در حوزه سلامت به اجرا درآمد

علیرضا شکراللهی، دبیر انجمن علمی تغذیه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در تبادل نظر با خبرنگار وبلاگ ورزشی 90 گفت: با توجه به نقش مهم آموزش و غربالگری در سلامت مردم جامعه، انجمن علمی گروه تغذیه و دانشجویان بهداشت عمومی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بجنورد با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی، اقدام به آموزش همگانی مردم در حوزه سلامت کرد.

شکراللهی ادامه داد: در این برنامه برای تعداد کثیری از مردم خدمات تست قندخون، فشارخون، BMI و توصیه های بهداشتی انجام شد. همچنین آموزش هایی در خصوص افزایش آگاهی تغذیه ای و آموزش در زمینه تغذیه سالم به مردم ارائه شد.

دبیر انجمن علمی تغذیه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد: برگزاری نمایشگاه خیریه، پایش سلامت و آموزش بهداشت بچه ها از دیگر برنامه های به اجرا درآمده بود.

وی در خاتمه گفت: در این برنامه که به صورت دانشجویی به اجرا درآمد، اطلاع رسانی بهداشتی، پایش سلامت، آموزش بهداشت دهان و دندان و انجام امور خیریه در دستور قرار گرفته بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آموزش همگانی مردم بجنورد در حوزه سلامت به اجرا درآمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش همگانی مردم بجنورد در حوزه سلامت به اجرا درآمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید