آزادگان، الگوهای مقاومت و تاب آوری و صبوری در بحران ها

به گزارش وبلاگ ورزشی 90 ، فرزانه قلعه قوند در گفت وگو با ایبنا بیان نمود: در سال نو 21 جلد کتاب کامل اردوگاه پژوهی، در دست اقدام برای چاپ است و پژوهش آن ها به اتمام رسیده و در مرحله تدوین قرار گرفته است. پروژه دیگری موازی با آن، اما با کارکرد متفاوت، با عنوان سفری کوتاه به اردوگاه را به چاپ خواهیم رساند که در قالب بیست کتابچه به زودی عرضه خواهد شد. اهمیت این مجموعه، علاوه بر پژوهشی بودن آن، کوتاه بودن مطالب برای استفاده سریع و آسان علاقه مندان، پژوهشگران و هنرمندان است.

آزادگان، الگوهای مقاومت و تاب آوری و صبوری در بحران ها

وی در ادامه با بیان اینکه پرداختن به سبک زندگی آزادگان از کارهای مهم در انتشارات پیام آزادگان است، اضافه نمود: در سال تازه سبک زندگی برخی از آزادگان در قالب یک کتاب به چاپ خواهد رسید. این کتاب می تواند با مشخص الگوهای مقاومت و تاب آوری و صبوری در بحران ها برای نسل نو جامعه مفید واقع شود. مجموعه آثار منتشرشده مؤسسه را می توان در کتابنامه آزادگان که در سایت مؤسسه پیام آزادگان نیز بارگذاری شده است، مشاهده کرد. همچنین به منظور نهادینه کردن ارزش های دوران مقاومت اسرای ایرانی، اقدام به چاپ کتابی با عنوان مقوله های پژوهشی کرده ایم که به معرفی نیازهای پژوهشی در پانزده ساحت مطالعاتی و 448 عنوان موضوع برای نوشتن مقاله، انتها نامه و رساله دکتری می پردازد.

مدیر انتشارات پیام آزادگان با اشاره به اینکه بخش اعظمی از کتاب های ما خاطرات آزادگان و اغلب خاطرات خودنگاشت است، گفت:برای ما کتاب های پژوهشی از اهمیت خاصی برخوردارند. کتاب های: ارشد سلطنتی، چند وجب جای خالی، عکس دسته جمعی، آزادی بیان، نغمه های کبود (سرودهای اردگاهی)، مثل عیددیدنی، گل کاشتی عباس، پنج خطی و مجموعه بیست جلدی (پالتویی) سفری کوتاه به اردوگاه از تازه ترین آثار ما در سال جاری است، که هر کدام در جای خود اهمیت زیادی دارد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "آزادگان، الگوهای مقاومت و تاب آوری و صبوری در بحران ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادگان، الگوهای مقاومت و تاب آوری و صبوری در بحران ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید