200 فقره سرقت برای خرج تفریح

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، سرکلانتر هفتم پایتخت، از دستگیری 2 موبایل قاپ حرفه ای که برای تامین هزینه تفریح 200 فقره موبایل قاپی کرده بودند، خبر داد.

200 فقره سرقت برای خرج تفریح

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ ورزشی 90، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در توضیح این خبر، بیان داشت: چهارم آذرماه سال جاری ساعت 17:30 دقیقه تیم عملیات کلانتری 117 جوادیه هنگام گشت زنی در خیابان مولوی، راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی را مشاهده کردند که پلاک انتظامی موتورسیکلت شان را مخدوش کرده بودند.

سرکلانتر هفتم پایتخت عنوان کرد: مدتی ماموران رفتار این 2 موتورسوار را تحت مراقبت قرار دادند تا این که مشخص شد، این 2 موتورسوار در حال انتخاب شهروندی برای موبایل قاپی هستند.

این مقام انتظامی با اشاره به ادامه مراقبت های ویژه پلیسی، گفت: موتورسواران که پیروز به انتخاب سوژه شده بودند، قصد موبایل قاپی داشتند، اما با عملیات پلیسی روبرو و دستگیر شدند.

جلیلیان با بیان اینکه هر 2 ­متهم، 21 و 20 ساله هستند و در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف کردند، گفت: در بررسی های بیشتر از متهمان، 7 گوشی سرقتی کشف شد.

سرکلانتر هفتم پایتخت ابراز داشت: متهمان در کلانتری جوادیه به 200 فقره سرقت اعتراف و اظهار داشتند که گوشی های سرقتی را به 2 مالخر در محدوده های خیابان های مولوی و حافظ فروخته و صرفا برای تامین هزینه تفریح های خود موبایل قاپی می کردند.

جلیلیان با بیان اینکه هر 2 متهم اظهار داشتند: سرقت ها را در محدوده خیابان های فردوسی، چهارراه استانبول، خزانه و مولوی مرتکب شده اند، گفت: دستگیری مالخران و شناسایی مال باختگان در دستور کار واقع شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "200 فقره سرقت برای خرج تفریح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "200 فقره سرقت برای خرج تفریح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید