گرم خانه برای استفاده نیازمندان در ایام سرما در اهر ایجاد می گردد

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، میر جلال الدین موسوی ظهر امروز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران از تدارک گرم خانه برای فصل سرما طی امسال در این شهر اطلاع داد و اظهار کرد: برای آسایش شهروندان مرد که به هر دلیل ممکن از داشتن مکان خواب و استراحت امن و گرم در ایام سرد سال بی بهره اند؛ مکان خواب با امکانات جانبی در نظر گرفته شده است.

گرم خانه برای استفاده نیازمندان در ایام سرما در اهر ایجاد می گردد

وی با اشاره به اینکه شورای شهر و شهرداری از حیث اجتماعی نیز مسئولیت دارد، ادامه داد: ما به چهره شهر از هر لحاظ از جمله در مباحث اجتماعی مسئولیم و از این رو جلسه ویژه شورای شهر با دستور ایجاد گرم خانه برگزار گردید که در این جلسه از روسای بهزیستی و جمعیت هلال احمر شهرستان نیز دعوت به عمل آمده بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اهر، ضمن تشکر از مجموعه های همکاری نماینده در اجرای این طرح، اضافه کرد: طبق مصوبه شورا؛ مکان مورد نظر شهرداری در خیابان رسالت برای ایجاد گرم خانه اختصاص یافت که طبق توافق، تجهیز تخت های چند طبقه و پتو بر عهده بهزیستی و هلال احمر است. همچنین انشعابات انرژی و ساخت سرویس بهداشتی و حمام از سوی شهرداری در مکان مذکور در حال آماده سازی است.

موسوی در سرانجام گفت: این مکان حدود 20 نفر ظرفیت دارد و در صورت احتیاج شهروندان می توانند مردان مستحق که فاقد مکان گرم و جای خواب هستند را جهت استفاده از این گرم خانه به اداره بهزیستی شهرستان اهر معرفی نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "گرم خانه برای استفاده نیازمندان در ایام سرما در اهر ایجاد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرم خانه برای استفاده نیازمندان در ایام سرما در اهر ایجاد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید