کاربران فعال گوگل فوتوز از مرز یک میلیارد گذشت

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، گوگل فوتوز به یکی از محبوب ترین اپ های مدیریت عکس تبدیل و پیروز شده از مرز یک میلیارد کاربر فعال عبور کند.

کاربران فعال گوگل فوتوز از مرز یک میلیارد گذشت

شاید عدد یک میلیارد برای گوگل فوتوز رکورد جدیدی نباشد و این سرویس در سال 2017، از گوگل پلی یک میلیارد بار دانلود شده است. اما یک میلیارد بار دانلود با یک میلیارد کاربر فعال تفاوت دارد. یکی از مهم ترین مواردی که کاربران را ترغیب به استفاده از گوگل پیکسل می نماید این است که این سرویس، اقدام به ذخیره سازی فشرده عکس ها می نماید و اکثر گوشی های پیکسل گوگل دارای نسخه پشتیبان تهیه عکس با کیفیت اصلی هستند.

گوگل از سال 2002 برای یاری به کاربران در مدیریت عکس های خود سرویس پیکاسا را افتتاح کرد و از سال 2015 سرویس گوگل فوتوز مستقل شد. حال بعد از چهار سال فعالیت به عنوان یک سرویس مستقل، گوگل فوتوز دارای یک میلیارد کاربر فعال است.

اکثر عکس های این سرویس از گوگل به صورت رایگان ذخیره می شوند. سرویس گوگل فوتوز فعالیت خود را به عنوان بخشی از Google+ شروع کرد اما چند سال پیش از Google+ حذف یا به عبارتی دقیق تر جدا شد و کوشش کرد مشترکان خاص خود را پیدا کند. بر همین اساس نیز بسرعت تعداد زیادی کاربر فعال پیدا کرد.

جالب است بدانید که گوگل فوتوز بین کاربران آیفون نیز بسیار محبوب است. افزون بر این گوگل گالری Go را راه اندازی نموده است که روی مدیریت تصویر و ویدئوهای آفلاین تمرکز دارد. گوگل می گوید که برنامه بعدی میلیاردی این شرکت در دست تهیه است.

منبع: ایران آنلاین

به "کاربران فعال گوگل فوتوز از مرز یک میلیارد گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاربران فعال گوگل فوتوز از مرز یک میلیارد گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید