پروژه های گردشگری با حجم سرمایه گذاری بیش از 600 هزار میلیارد در دست احداث هستند

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، پروژه های گردشگری با حجم سرمایه گذاری بیش از 600 هزار میلیارد در دست احداث هستند.

پروژه های گردشگری با حجم سرمایه گذاری بیش از 600 هزار میلیارد در دست احداث هستند

سید محسن قریشی، رئیس اداره فنی و نظارت بر پروژه های در دست احداث معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جریان بازدید از پروژه های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان سمنان اعلام کرد: 2 هزار و 500 پروژه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در سطح کشور در دست اجراست.

رئیس اداره فنی و نظارت بر پروژه های در دست احداث معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ابراز امیدواری کرد: بهره برداری از این پروژه ها سهم بزرگی در فراهم کردن شرایط اشتغال جوانان داشته باشد.

وی ابراز داشت: حدود 30 پروژه گردشگری با حجم سرمایه گذاری بیش از یک هزار و 600 میلیارد تومان در استان سمنان در دست اجراست که زمینه اشتغال مستقیم بیش از یک هزار و 300 نفر را پس از افتتاح فراهم می نماید.

قریشی اندازه پیشرفت پروژه های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان سمنان را مطلوب ارزیابی کرد و اضافه کرد: در صورت تخصیص تسهیلات مورد احتیاج، بسیاری از پروژه های گردشگری استان سمنان تا اواخر سال آینده به بهره برداری می رسند.

منبع: همگردی

به "پروژه های گردشگری با حجم سرمایه گذاری بیش از 600 هزار میلیارد در دست احداث هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های گردشگری با حجم سرمایه گذاری بیش از 600 هزار میلیارد در دست احداث هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید