منصوریان مشکل دفاعی را برطرف کند، الاتحاد از کناره ها آسیب پذیر است

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، رسول کربکندی درباره باخت یک به 2 ذوب آهن ایران به الاتحاد عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: این نتیجه یک مقدار قابل پیش بینی بود. ذوب آهن در 20 دقیقه ابتدایی نیمه دوم بهتر بود و حفظ توپ بیشتری داشت ولی الاتحادی ها یکی دو بار در موقعیت تک به تک قرار گرفتد. ذوب آهن هم گل دوم را ساده و ابتدایی خورد. مدافعان ذوب آهن در صحنه حضور داشتند ولی هیچکس با گلزن الاتحاد روی هوا نپرید.

منصوریان مشکل دفاعی را برطرف کند، الاتحاد از کناره ها آسیب پذیر است

وی ادامه داد: نتیجه تساوی می توانست به نفع ذوب آهن باشد. یکی از مسائل ذوب آهن گرمای هوای امارات و قطر است. چون ذوب آهن در لیگ بازی نکرده و احتمالا به خاطر در پیش بودن این مسابقه بدنسازی کاملی نداشته است، این گرمای هوا می تواند تاثیرگذار باشد. با این حال برای دیدار برگشت هیچگونه ناامیدی وجود ندارد. ذوب آهن در مرحله مقدماتی وقتی عقب بود توانست حریفانش را شکست بدهد. امیدوارم ذوبی ها با شناختی که به دست آمده، در بازی برگشت با یک بازی منطقی تر تاکتیک های مناسب تری داشته باشند.

سرمربی پیشین ذوب آهن در پاسخ به این سئوال که آیا بازی این تیم قابل قبول بود؟ یادآور شد: ذوب آهن در نیمه دوم بهتر بود ولی روی دروازه حریف خطری را خیلی ایجاد نکرد. در نیمه اول بازی را به الاتحاد داده بودند. الاتحاد با تجمع دفاعی سعی کرد فضاها را از ذوب آهن بگیرد. آقای منصوریان باید مسائل عمق دفاعی ذوب آهن را رفع کند و در بازی برگشت این فضاها را کمتر به حریف بدهد.

وی در مورد نقاط ضعف و قوت الاتحاد و تدابیر ذوب آهن برای بازی برگشت در قطر، ادامه داد: ذوب آهن در بازی برگشت باید دروازه اش را بسته نگه دارد و روی ضدحملات و آغاز مجدد به گل برسد. مهم این است که ذوب آهن گل نخورد. بی مهابا حمله کردن تاکتیک مناسبی نیست. ذوبی ها باید با برنامه و منظم بازی نمایند.

کربکندی در خاتمه گفت: اگر سرعت بازیکنان ذوب آهن بیشتر گردد و ارسال بهتری از کناره ها داشته باشند می توانند به تیم حریف لطمه بزنند. در بازی رفت ارسال های خوبی نداشتیم. اتحادی ها عمق دفاع را بسته و کناره ها را باز گذاشته بودند. می گردد از تیم الاتحاد هم خوب خطا گرفت. این موارد می تواند به ذوب آهن یاری کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "منصوریان مشکل دفاعی را برطرف کند، الاتحاد از کناره ها آسیب پذیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوریان مشکل دفاعی را برطرف کند، الاتحاد از کناره ها آسیب پذیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید