منافی: پرسپولیس در گلزنی مشکل دارد، علیپور گلزن داربی 90 است

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، پیشکسوت باشگاه فوتبال پرسپولیس می گوید نتیجه داربی 90، یک بر صفر به سود سرخ پوشان می گردد.

منافی: پرسپولیس در گلزنی مشکل دارد، علیپور گلزن داربی 90 است

جواد منافی، پیشکسوت باشگاه فوتبال پرسپولیس در گفت وگو با وبلاگ ورزشی 90، درباره داربی 90 پایتخت گفت: این مسابقه در هفته های اول لیگ برتر برگزار می گردد و شرایط برای هر دو تیم سخت است. داربی خیلی به این بستگی دارد که مربیان به چه شکلی بازی را آغاز نمایند. چطور می خواهند ساختار دفاعی تیم شان را طرح ریزی نمایند و با چه شیوه ای می خواهند حمله نمایند. به نظر من شرایط پرسپولیس از همه لحاظ بهتر از استقلال است. استقلال هنوز آمادگی لازم را برای ارائه کیفیت ایده آل ندارد.

او ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس چند سال است که کنار هم بازی می نمایند و از هم شناخت کامل دارند و در زمین به راحتی می توانند همدیگر را پیدا نمایند. در این فصل بازیکنانی که در فصل گذشته هم از پرسپولیس رفتند، دوباره به تیم بازگشتند تا دوباره شرایط به نفع سرخ پوشان باشد. همچنین در جدول پرسپولیس ششم است و استقلال در رتبه دوازدهم جای دارد و باید دید با توجه به شرایط دو تیم داربی با چه ارنج و ترکیبی از سوی هر دو تیم برگزار می گردد.

پیشکسوت باشگاه فوتبال پرسپولیس درباره این مساله که ممکن است دو تیم بازی با احتیاطی را به نمایش بگذارند هم گفت: امکان این مساله زیاد است. مربیان دو تیم تجربه مسابقه داربی تهران را ندارند و این مساله مقداری شرایط را سخت می نماید اما در کل اوضاع پرسپولیس از استقلال بهتر است. فکر می کنم اگر پرسپولیس بتواند باهوش بازی کند. می تواند این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد.

او درباره مصدومیت سید جلال حسینی که به احتمال فراوان داربی را از دست می دهد گفت: فکر نکنم به طور قطعی او نتواند در داربی حضور یابد. سید جلال بازیکن باتجربه ای است و حضور او می تواند بسیار تاثیرگذار باشد اما اگر او هم نباشد جایگزین هایی مثل شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی زادگان هستند که می توانند جای او را پر نمایند. به نظر من پرسپولیس از لحاظ نفرات در شرایط بسیار خوبی دارد و از بابت نبود نفرات خود در مقاطع زمانی مختلف نباید نگران باشد.

او درباره نتیجه داربی گفت: به نظر من داربی پایتخت یک بر صفر به سود پرسپولیس تمام می گردد و گلزن این بازی هم علی علیپور است. این بازیکن چند وقتی است که پایش به گلزنی باز نشده و می تواند با گلزنی در این بازی دوباره شرایط خوب خود را به دست آورد. پرسپولیس در حال حاضر مقداری در گلزنی مشکل دارد و باید موقعیت سازی خوبی در تیم پرسپولیس ایجاد گردد تا افرادی مثل علیپور بتوانند گلزنی نمایند. امیدوارم که نتیجه این داربی در نهایت به نفع پرسپولیس به اتمام برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "منافی: پرسپولیس در گلزنی مشکل دارد، علیپور گلزن داربی 90 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منافی: پرسپولیس در گلزنی مشکل دارد، علیپور گلزن داربی 90 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید