مطهری: هر وقت به استقلال گل بزنم شادی نمی کنم

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، سمیرا شیرمردی، ارسلان مطهری مهاجم ذوب آهن اصفهان فصل گذشته آنقدر خوب کار کرد و درخشید که مورد توجه استقلال قرار گرفت. مطهری خیلی دوست داشت به این تیم برود و تجربه تازه ای به دست بیاورد اما یکی از اعضای باشگاه آبی تهرانی مانع شد تا او قراردادش را با ذوب آهن تمدید کند. مهاجم ذوب آهن بعد از آن اتفاقات، این هفته مقابل استقلال قرار گرفت و توانست یک گل مهم و دیدنی بزند. نکته جالب در مورد گل مطهری این بود که او بعد از آن، شادی نکرد تا نشان دهد استقلال را دوست دارد. ارسلان مطهری مهاجم ذوب آهن اصفهان که اهداف بزرگی در این فصل در سر دارد، در مورد بازی با استقلال، گلی که زد، شرایط تیمش و... صحبت های جالبی دارد.

مطهری: هر وقت به استقلال گل بزنم شادی نمی کنم

-

بازی خوبی مقابل استقلال انجام دادید اما در نهایت با تساوی به پایان رسید.

بله، بازی خیلی خوبی بود و هم ما موقعیت داشتیم و هم استقلال. در کل هر 2 تیم خوب بازی کردیم و موقعیت های زیادی داشتیم که نتیجه آن هم پر گل بود اما فکر می کنم مساوی به درد هیچ کدام از تیم ها نمی خورد.

به هر حال با توصیفی که شما از بازی دارید، به نظر می رسد تساوی نتیجه عادلانه ای بود.

بله، شاید نتیجه عادلانه ای باشد اما هر 2 تیم برد می خواستیم تا از این شرایط خارج شویم.

شما هم در این بازی یک گل زیبا و مهم زدی که خیلی ها معتقدند در موقعیت آفساید زده شد.

من نمی دانم آفساید بود یا نه و آن را باید به کارشناسان داوری بسپاریم. خودم هم تا الان فیلم بازی را نگاه نکردم و فقط خلاصه بازی را دیدم که روی این مسأله دقت نکردم. به هر حال نظر کارشناسان داوری مهم است.

در همان خلاصه بازی که دیدی، متوجه نشدی آفساید است یا نه؟

من به آفساید بودن گل نگاه نکردم.

ظاهراً دیگر برایت اهمیتی ندارد که آفساید بوده یا نه.

آفساید بودن یا نبودن آن دیگر اهمیتی ندارد. خیلی گل ها زده می شود که به اشتباه گل حساب می کنند یا خیلی گل ها زده می شود که درست بوده اما مردود اعلام شده. بعد از بازی، دیگر واقعاً اهمیتی ندارد.

جالب این است که بعد از گل، شادی هم نکردی.

بله، من قبلاً هم گفته بودم هر موقع مقابل استقلال گل بزنم شادی نمی کنم. البته در کنار این مسأله، فوت مادر مسعود ابراهیم زاده هم شوک بدی به ما وارد کرد که به خاطر همدردی با مسعود، دوست نداشتم شادی کنم.

در این بازی یک موقعیت گل خیلی خوب دیگر هم داشتی که علیرضا منصوریان بعد از بازی گفته اگر قدر آن را می دانستی، ذوب آهن می توانست برنده بازی هم باشد.

بله، دقیقاً حق با ایشان است و فکر می کنم در آن زمان بدترین تصمیم را گرفتم. اگر آن زمانیت اوایل بازی نصیبم می شد، مطمئناً می توانستم تصمیم بهتری بگیرم اما در بدترین زمان نصیبم شد که آن زمان هم دیگر درست تصمیم دریافت خیلی سخت است.

نکته دیگری که در این بازی به چشم می آمد، تغییر دروازه بان تیم تان بود. تا قبل از بازی با استقلال، محمدباقر صادقی درون دروازه تان قرار می گرفت اما در این بازی فرصت به یوسف بهزادی رسید که البته او هم 2 گل در یک بازی خورد. یعنی مقصر نتیجه ندریافت ذوب آهن در بازی های قبلی صادقی شناخته شد که او در این بازی حتی در لیست 18 نفره نبود؟

ما دنبال مقصر نیستیم. اگر تیم گل می خورد از من که فوروارد هستم تا همه اعضای تیم، حتی نه 11 نفر بلکه همه اعضای تیم مقصر هستیم. اگر هم یک نفر گل می زند همه در آن سهیم هستند. بعضی وقت ها بدشانسی ول نمی کند و نمی دانم چرا نصیب ما شده. ذوب آهن نیم فصل اول لیگ هجدهم هم عالی کار می کرد اما فوتبال بالا و پایین دارد و بدشانسی آورد. این فصل هم بدشانسی تیم را ول نمی کند و الان هم ما و هم استقلال دچار این بدشانسی شدیم و هر چقدر خوب بازی کنیم انگار فایده ندارد.

-

این فصل ذوب آهن چه هدفی دارد؟ اکثر بازیکنان از قهرمانی صحبت می کردند اما در این 5 هفته نتایج خوبی نگرفتید و در رده سیزدهم جدول قرار گرفتید.

ما زمانی که نفت بودیم در 5 هفته اول 2 مساوی و 3 باخت داشتیم اما همان سال سوم شدیم و تا هفته آخر جزو مدعیان قهرمانی قرار داشتیم. جزو 8 تیم آسیا هم شدیم و در جام حذفی به فینال رسیدیم. این اتفاقات نشان می دهد از الان نمی شود در مورد آینده تیم ها و پایان فصل صحبت کرد. همانطور که همه می بینند رفته رفته داریم بهتر می شویم و بازی های بهتری انجام می دهیم. فکر می کنم در آینده یک ذوب آهن خیلی خوب خواهیم داشت. خود من هم ترجیح می دهم در مورد قهرمانی صحبت نکنم و بازی به بازی پیش برویم تا به هدف مان برسیم. این هفته شانس خوبی برای شروع یک روند خوب داشتیم اما در نهایت به خواسته مان نرسیدیم.

با توجه به اینکه گل زدن هایت در این فصل را شروع کردی، به دنبال آقای گلی هم هستی؟

صددرصد. من مثل هر فورواردی دنبال آقای گلی هستم اما اولویتم این است که به تیم کمک کنم. من فکر می کنم با کمک کردن به تیم برای رسیدن به پیروزیت، قطعاً به آقای گلی هم نزدیک می شوم.

هفته آینده در جام حذفی باید مقابل پارس جنوبی جم به میدان بروید. این بازی را چطور ارزیابی می کنی؟

ما تا این بازی زمان زیادی نداریم. امروز باید به جم برویم که این زمان کوتاه، اذیت مان می کند. طبق قرعه کشی ما میهمان هستیم اما مسرور می شدیم اگر این بازی در اصفهان برگزار می شد و یک سفر به نفع ما رقم می خورد. به هر حال انگیزه زیادی برای پیروزیت در این بازی داریم و می خواهیم هم در جام حذفی و هم لیگ برتر پیروز شویم. به خاطر همین هم تمام تمرکزمان را روی این بازی می گذاریم تا به خواسته مان برسیم.

منبع: ایران ورزشی

به "مطهری: هر وقت به استقلال گل بزنم شادی نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطهری: هر وقت به استقلال گل بزنم شادی نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید