سعید آقاخانی یکبار دیگر لبخند به لب مردم آورد

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، پخش فصل دوم سریال نون.خ توانسته با اقبال زیادی از سمت مخاطبان روبرو گردد و واکنش های مثبتی از مردم بگیرد.

سعید آقاخانی یکبار دیگر لبخند به لب مردم آورد

به گزارش خبرنگار، مجموعه تلویزیونی نون.خ نوروز 98 به کارگردانی سعید آقا خانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی به روی آنتن شبکه یک سیما، سریالی که با به کارگیری بازیگران بومی و نشان دادن اقلیم کردستان، توانست بعد از سریال پایتخت جای خودش را در بین خانواده ها باز کند و باتوجه به نظرسنجی های اجرا شده، سری دوم آن هم در دست ساخت قرار بگیرد.

در فصل اول نون.خ نورالدین خانزاده (سعید آقاخانی) به عنوان کسی که بزرگترین تجارت تخمه در شهر خود را دارد، دچار ورشکستگی شد و اتفاقاتی براش رخ داد که سیزده شب ما را همراه خود کرد و حالا در فصل جدید به شهر خود برگشته و راوی رخدادهای اخیر کُردهای کشور شده است و اتفاقی مانند زلزله، سیل و رویدادهای سیاسی کشور را به نمایش می گذارد.

آقاخانی که پیش از این در سریال های مناسبتی ماه مبارک رمضان، مانند متهم گریخت، زن بابا، خانه به دوش و ... توانسته بود نظر مخاطبان را به خود جلب کند، این بار هم با ساخت فصل دوم نون.خ واکنش های مثبتی از بینندگان تلویزیونی گرفته است، که در زیر به بخشی از آن ها اشاره می کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سعید آقاخانی یکبار دیگر لبخند به لب مردم آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعید آقاخانی یکبار دیگر لبخند به لب مردم آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید