زنان داعشی، دادگاه محرمانه برای خودشان تشکیل دادند!

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، ایسنا نوشت: منابع کرد سوری اعلام کردند که زنان داعشی در اردوگاه الهول در شمال شرق سوریه دادگاه های محرمانه برای بعضی دیگر از زنان به اتهام کنار گذاشتن افکار و قواعد داعش برگزار کردند. در جریان درگیری مسلحانه در این اردوگاه بین زنان داعشی و نیروی های امنیتی اردوگاه یک زن داعشی کشته و تعداد دیگر زخمی شدند.

زنان داعشی، دادگاه محرمانه برای خودشان تشکیل دادند!

به گزارش خبرگزاری هاوار، 50 زن داعشی در اردوگاه الهول در کانتون الجزیره واقع در شمال شرق سوریه دادگاه های محرمانه ای را برای بعضی دیگر از زنان به اتهام کنار گذاشتن افکار و قواعد داعش برگزار کردند که به دنبال آن آشوب و تنش هایی در این اردوگاه رخ داد.

به دنبال آن نگهبانان اردوگاه برای آرام کردن اوضاع وارد عمل شدند اما زنان داعشی به نیروهای امنیت داخلی کرد (آسایش) تیراندازی کرد و شعارهایی در حمایت از داعش سر دادند.

تیراندازی حدود 15 دقیقه به طول انجامید اما بعد اوضاع آرام شد. به دنبال درگیری هایی که میان دو طرف رخ داد یکی از زنان داعشی کشته و هفت تن نیز زخمی شدند. نیروهای امنیت داخلی کرد بیش از 50 زن داعشی را بازداشت کردند.

دیده بان حقوق بشر سوریه، مرکز وابسته به مخالفان سوری اظهار کرد، درگیری مسلحانه در اردوگاه الهول بین نیروهای آسایش و گروهی از زنان داعشی که به عنوان حسبه (پلیس زنان) فعالیت دارند، رخ داد. نیروهای حسبه اقدام به شلاق زدن زنان بدون هیچ دلیلی کردند و این امر منجر به درگیری مسلحانه شد.

سوالاتی نیز درباره این مطرح شده که چطور بعضی زنان در این اردوگاه به سلاح دست یافته اند.

310 310

منبع: خبرآنلاین

به "زنان داعشی، دادگاه محرمانه برای خودشان تشکیل دادند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنان داعشی، دادگاه محرمانه برای خودشان تشکیل دادند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید