خیابان پرتردد منطقه17 از ترافیک خلاص شد

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، گره ترافیکی خیابان شهید رشیدی دنیا، از خیابان های مهم و پرتردد منطقه17 رفع شد.

خیابان پرتردد منطقه17 از ترافیک خلاص شد

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار منطقه17 در این باره گفت: خیابان شهید رشیدی دنیا، یکی از معابر مهم و پرتردد منطقه است که دسترسی های غربی- شرقی منطقه را تأمین می نماید.

محمدامین مرتضوی با اشاره به اجرای تغییر جهت حرکت خودروها در خیابان رشیدی دنیا برای حل ترافیک گفت: با توجه به اینکه این خیابان دارای بار ترافیکی بالاست و تملک املاک معارض ضلع شمالی هم زمانبر شده بود، درخواست های متعددی مبنی بر ایجاد سهولت دسترسی و گردش به چپ در این معبر از سوی شهروندان و پلیس راهور وجود داشت تا به این واسطه تقاطع ها حذف و تردد خودروها آسان تر گردد.

وی اضافه نمود: با توجه به این موضوع، تصمیم گرفته شد حدفاصل خیابان شهید فریدون احمدی تا خیابان شهید بدخشان کمالی که عملکرد دو طرفه دارد را به صورت برعکس انجام دهیم و طرح جدیدی در این بخش اجرا کنیم. به همین منظور، ایده ابتکاری کارشناسان معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه با تأیید کمیته شبکه معابر و پلیس راهور اجرا شد.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار منطقه گفت: اگر شهروندان به این طرح عادت نمایند، شاهد کاهش بار ترافیکی و روان سازی تردد خودروها خواهیم بود. به همین علت از همه شهروندان تقاضا می کنیم با توجه به اجرای این طرح، در رعایت قانون کوشا باشند تا شاهد کم شدن حجم ترافیک و تصادف ها در این محدوده باشیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "خیابان پرتردد منطقه17 از ترافیک خلاص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیابان پرتردد منطقه17 از ترافیک خلاص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید