حمید فرخ نژاد رئیس هیئت داوران جشنواره برایتلایت آمریکا شد

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، تهران (پانا) - حمید فرخ نژاد رئیس هیئت داوران جشنواره اینترنشنال برایتلایت فیلم فستیوال آمریکا شد.

حمید فرخ نژاد رئیس هیئت داوران جشنواره برایتلایت آمریکا شد

به گزارش روابط عمومی جشنواره اینترنشنال برایتلایت فیلم فستیوال آمریکا، حمید فرخ نژاد بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران که در بسیاری از آثار شاخص سینما و تلویزیون ایفای نقش نموده، تجربه نویسندگی و کارگردانی را در کارنامه خود دارد و جوایز متعددی را از جشنواره های مختلف داخلی و خارجی کسب نموده است، طی حکمی از سوی بلا بلیک دبیر جشنواره بین المللی برایتلایت فیلم در هالیوود به عنوان رئیس هیئت داوران این جشنواره منصوب شد.

این جشنواره که در بخش فیلم های بلند، کوتاه، مستند و انیمیشن برگزار می گردد، نگاهی ویژه به فیلمسازان جوان و سینمای مستقل دارد.

با توجه به حضور حمید فرخ نژاد از کشور ایران به عنوان رئیس هیئت داوران جشنواره، سینمای ایران شانس زیادی در این رقابت بین المللی خواهد داشت.

اختتامیه این جشنواره 13 آوریل 2022 در شهر لس آنجلس برگزار خواهد شد و برندگان هر بخش عقاب طلاییِ این جشنواره را دریافت خواهند کرد.

سینماگران ایرانی برای ارائه آثار خود به این جشنواره می توانند با ایمیل [email protected] مکاتبه نموده و یا به وب سایت www.brightlightfilm.us مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "حمید فرخ نژاد رئیس هیئت داوران جشنواره برایتلایت آمریکا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمید فرخ نژاد رئیس هیئت داوران جشنواره برایتلایت آمریکا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید