تیم شهرداری نوشهر منسجم است ، باید با تمرکز به میدان برویم

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، جواد نکونام ظهر امروز شنبه در کنفرانس خبری پیش بازی تیمش در برابر تیم شهرداری نوشهر گفت: مسابقات جام حذفی در هر مرحله تک بازی است و هر تیم تمرکز بیشتری داشته باشد برنده است؛ ما سال گذشته نیز تجربه خوب و شیرینی را در این مسابقات داشتیم و توانستیم قهرمان شویم.

تیم شهرداری نوشهر منسجم است ، باید با تمرکز به میدان برویم

وی اضافه کرد: پارسال بازی به بازی پیش رفتیم و با توجه به شرایطی که داشتیم، بازی های خوبی را انجام دادیم و در نهایت قهرمان شدیم اما در جام حذفی سال جاری هر بازی حکم فینال را برای ما دارد چون یک بازی هم می تواند آسان باشد هم سخت ولی تا زمانی که کار تمام نشده اجازه هیچ گونه تصمیم گیری را نداریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تاکید نمود: هدف اصلی ما پیروزی و صعود است ولی اگر تیمی تمرکز نداشته باشد احتمال سوپرایز شدنش وجود دارد پس ما با تمرکز بالا برای بازی فردا آماده می شویم تا برترین عملکرد را داشته باشیم.

وی اضافه کرد: ما فیلم سه بازی تیم حریف را دیده ایم ولی می دانیم که بازی با این تیم ها سخت است چون ناشناخته هستند و بازیکنان ناشناخته تری هم شاید داشته باشند اما تمرکز ما روی تیم خودمان است و حریف را هم آنالیز نموده ایم.

نکونام با اشاره به اینکه شهرداری تیم باشهامت و منسجمی است ولی ما در پی پیروزی هستیم، اضافه کرد: آغاز جام حذفی به گونه ای است که تیم ها یکی یکی کنار می فرایند و باید تمرکز بالایی داشته باشی تا به شکل و ثبات خوبی برسی.

وی بیان نمود: ترکیب اصلی ما همواره روز بازی یا یک روز قبل تعیین می گردد و تیم اصلی و ذخیره نداریم و فردا نیز صد در صد با تمام قوا بازی می کنیم چون در خانه خودمان به میدان می رویم و با همه بازیکنانی که به آنها احتیاج داریم به مصاف حریف می رویم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در آخرین شرایط مصدومان و بعلاوه آیاندا پاتوسی گفت: وحید حیدریه به ما اضافه شده و سه روز است که تمرین می نماید اما باید آنالیز کنیم و ببینیم که آیا شرایط حضور را در بازی فردا دارد یا خیر.

وی اضافه کرد: سه تا مصدوم داریم که هنوز به شرایط مدنظر ما نرسیده اند و قطعاً فردا آنها را نخواهیم داشت؛ بعلاوه استفاده از این بازیکنان ریسک محسوب می گردد و به آنها استراحت داده ایم تا برای بازی لیگ آماده شوند و با پاتوسی نیز جلسه ای داشتیم و خودش هم از این موضوع ناراحت است ولی وقتی که مصدوم شد باید از او بیشتر مراقبت می شد.

نکونام بیان نمود: پاتوسی در کوشش است تا به فرم ایده آل برسد و خودش هم می داند و گفته ام که اگر به آمادگی کامل برسد یکی از برترین بازیکنان ایران است و جزو 5 بازیکن تأثیرگذار به شمار می رود؛ البته اگر ناآماده باشد ضعیف ترین بازیکن ایران خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تیم شهرداری نوشهر منسجم است ، باید با تمرکز به میدان برویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم شهرداری نوشهر منسجم است ، باید با تمرکز به میدان برویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید