تعریف برند گردشگری شهرهای اردبیل با همکاری شهرداری ها

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل خواهان تعریف برند گردشگری با همکاری شهرداری ها در شهرهای این استان شد.

تعریف برند گردشگری شهرهای اردبیل با همکاری شهرداری ها

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی استان امروز پنجشنبه 10 آبان 97 در بازدید از شهر ایردی موسی توضیح داد: برندسازی می تواند منجر به ساماندهی و ممانعت از اقدام پراکنده در برنامه های توسعه گردشگری مناطق گردد.

او اضافه نمود: هر شهر و روستایی می تواند با معین تکلیف شاخه اصلی گردشگری خود نسبت به رونق توانمندی ها اقدام کند و اداره کل نیز آماده حمایت از برنامه های پیشنهادی است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل خواهان همکاری و همفکری شوراهای اسلامی شهر و روستا و شهرداری ها در عملیاتی شدن این مهم شد و تاکید نمود: هرگونه امکانات زیرساختی برای پروژه های سرمایه گذاری تامین می گردد.

فلاحی اضافه نمود: در مورد شهر ایردی موسی نیز آماده حمایت از برنامه های معین هستیم و لازم است طرح معین از سوی شهرداری ارائه گردد.

او با اذعان به مجاورت این شهر با شهر گردشگری سرعین افزود: همچنین شهرها و روستاهای مجاور سرعین می تواند از ظرفیت این شهر جهت رونق گردشگری خود بهره گیرد.

منبع: میراث آریا

به "تعریف برند گردشگری شهرهای اردبیل با همکاری شهرداری ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعریف برند گردشگری شهرهای اردبیل با همکاری شهرداری ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید