تصمیم عظیم کریستیانو رونالدو لو رفت

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، پیش بینی می شد که کریستیانو رونالدو دوران به مراتب پیروز تری را نسبت به آن چیزی که در این دو، سه فصل رخ داده، در یوونتوس پشت سر بگذارد. در واقع بیانکونری امیدوار بود که با ورود فوق ستاره پرتغالی به بزرگترین هدف خود یعنی فتح لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند، اما حالا حتی در این فصل سهمیه چمپیونزلیگ آن ها هم در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

تصمیم عظیم کریستیانو رونالدو لو رفت

محقق نشدن اهداف رونالدو در یوونتوس و از طرف دیگر بعضی نقدها که نسبت به او مطرح شده، شایعاتی را در رابطه با احتمال جدایی برنده پنج باره توپ طلا از این تیم به وجود آورده و حالا یک نشانه دیگر از آن به چشم خورده تا شایعات وداع رونالدو با بانوی پیر قوت بگیرد.

مادر کریستیانو رونالدو اخیرا ادعا نموده بود که تمام کوشش خود را انجام خواهد داد تا پسرش را برای بازگشت به پرتغال و حضور در اسپورتینگ لیسبون راضی کند. البته بلافاصله بعد از این اظهار نظر خورخه مندس، مدیر برنامه های فوق ستاره پرتغالی هرگونه شایعه بازگشت او به پرتغال را تکذیب کرد.

در همین رابطه Per Semper Calcio ویدئویی را منتشر نموده که نشان می دهد اتومبیل های غول آسا و گران قیمت کریستیانو رونالدو واقع در گاراژی در شهر تورین با یک کامیون در حال بارگیری هستند.

این کامیون متعلق به Rodo Cargo است که یک شرکت بسیار عظیم و معروف در رابطه با حمل و نقل محسوب می شود. جالب تر و قابل تامل تر اینکه این شرکت در لیسبون مستقر است.

نکته مهم دیگر درباره این مسئله به این موضوع برمی شود که کریستیانو رونالدو در سال 2018 و هنگام ترک رئال هم اتومبیل های خود را از مادرید به تورین منتقل نموده بود و حالا این اتفاقی که اتفاق افتاده می تواند نشانه عظیمی در خصوص کریستیانو رونالدو باشد و اثبات کند که شاید او میخواهد به اسپورتینگ لیسبون برشود.

لازم به ذکر است تنها یک هفته تا انتها رقابت های سری آ به جای مانده و به نظر می رسد که در صورت ناکامی یوونتوس در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کار آن ها برای حفظ فوق ستاره پرتغالی دو چندان سخت خواهد شد. با این حال باید منتظر ماند و دید که نهایتاً چه تصمیمی از سوی رونالدو اتخاذ خواهد شد.

ورزش سه

منبع: فرارو

به "تصمیم عظیم کریستیانو رونالدو لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم عظیم کریستیانو رونالدو لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید