تاکید بر لزوم مشارکت دستگاه های اجرایی در ارائه مشوق ها به سرمایه گذاران گردشگری کلیبر

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، میراث آریا/ براساس خبرهای واصله، تاکید بر لزوم مشارکت دستگاه های اجرایی در ارائه مشوق ها به سرمایه گذاران گردشگری کلیبر صورت پذیرفت.

تاکید بر لزوم مشارکت دستگاه های اجرایی در ارائه مشوق ها به سرمایه گذاران گردشگری کلیبر

احمد حمزه زاده با فرماندار، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر کلیبر ملاقات و گفت و گو کرد.

احمد حمزه زاده در این جلسه با تأکید به اینکه کلیبر از شهرستانهای ویژه استان در حوزه گردشگری است، ادامه داد: همیشه بر آن بودیم تا با توجه ویژه به ظرفیت های موجود در این شهرستان، زیرساخت های لازم برای توسعه گردشگری این شهرستان غنی را نیز تقویت کنیم. یکی از مهمترین مباحثی که در شهرستان کلیبر باید مورد توجه قرار گیرد، افزایش جامعه هدف گردشگری آن به 2میلیون نفر و ارتقای سطح خدمات به این اندازه است، چرا که جمعیت ورودی گردشگری کلیبر از اندازه جمعیت ساکن آن همیشه بیشتر بوده است.

او در ادامه با بیان اینکه تمامی دستگاه های اجرایی می بایست اقدامات مؤثر را در راستای توسعه گردشگری در اولویت کاری خود قرار دهند، گفت: می بایست با برنامه ریزی لازم، برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی در شهرستان کلیبر را میسر سازیم تا موانع و مسائل حوزه گردشگری و سرمایه گذاری شهرستان احصا گردد تا بتوان براساس آن دستگاه های ذی ربط در راستای تسریع روند توسعه گردشگری نقش خود را در حوزه فعالیت خود ایفا نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی ارائه مشوق های سرمایه گذاری از سوی دستگاه های دولتی را عاملی مهم در راستای افزایش مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهرستان مطرح نمود.

او ادامه داد: علاوه بر جذب سرمایه گذاران، ضروری است خدمات ارائه شده بر اساس استانداردهای رایج باشد تا بتوان سرریز گردشگران به منطقه و بعلاوه هزینه کرد آنها در شهرستان را افزایش دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به اینکه نیرورسانی به قلعه بابک پس از آنالیز های باستان شناسی انجام خواهد شد، گفت: پیش از انجام نیرورسانی به بنای تاریخی و نورپردازی آن، ضروری است تا در راستا پیش بینی شده آنالیز های باستان شناسی صورت پذیرد، لذا پس از اقدامات لازم، نورپردازی قلعه تکمیل خواهد شد.

حمزه زاده در مورد ایجاد موزه در شهرستان کلیبر گفت: اموال مکشوفه شهرستان کلیبر در استان به صورت امانی در حال نگهداری هستند که پس از اعلام و تعیین شدن محل مناسب موزه به وسیله فرمانداری و شهرداری کلیبر، اموال منتقل و موزه برپا خواهد شد.

منبع: همگردی

به "تاکید بر لزوم مشارکت دستگاه های اجرایی در ارائه مشوق ها به سرمایه گذاران گردشگری کلیبر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید بر لزوم مشارکت دستگاه های اجرایی در ارائه مشوق ها به سرمایه گذاران گردشگری کلیبر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید