بچه ها جنوب تهران صاحب بیمارستان می شوند ، چه زمانی این بیمارستان افتتاح می گردد؟

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به ضرورت توسعه منطقه ها کم برخوردار تهران با افتتاح بیمارستان بچه ها حکیم گفت: امیدواریم شروع به کار این بیمارستان در منطقه 18 تا اواخر مهر ماه انجام گردد.

بچه ها جنوب تهران صاحب بیمارستان می شوند ، چه زمانی این بیمارستان افتتاح می گردد؟

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بیمارستان بچه ها حکیم پروژه مهمی در جنوب شهر تهران به شمار می آید، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که مدیریت شهری تهران با جدیت دنبال می نماید توجه به منطقه ها کم برخوردار جنوب شهر تهران است و کوشش خواهیم کرد با استفاده از ظرفیت استقرار امکانات و ارائه خدمات بیشتر فاصله میان شمال و جنوب تهران را کمتر کنیم.

او اضافه نمود: در همین زمینه شهرداری تهران با مشارکت بخش خصوصی، همکاری را در زمینه احداث یک بیمارستان مخصوص بچه ها در جنوب شهر تهران با قدرت دنبال کرد و به زودی این بیمارستان به منظور ارائه خدمات به شهروندان تهرانی و مخصوصا بچه ها شروع به کار خواهد نمود.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور نیز باید به منظور تکمیل کادر درمانی در این بیمارستان اقدامات لازم را انجام دهد و مدیریت شهری نیز کوشش خواهد نمود تا موضوعات فنی مربوط به این بیمارستان را با قدرت دنبال کند.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهرتهران در خصوص زمان شروع به کار بیمارستان حکیم گفت: امیدوارم به زودی با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور مسائل فنی مربوط به این بیمارستان حل گردد و باید تا ایام هفته وحدت بیمارستان حکیم کار خود را به صورت رسمی شروع کند.

بیمارستان بچه ها حکیم به عنوان مرکز طبی بچه ها شماره 2 در منطقه 18 شهرداری مرکز با همکاری مدیریت شهری تهران و بخش خصوصی در جنوب تهران ساخته شده که این مرکز درمانی آماده بهره برداری است.

منبع: همشهری آنلاین

به "بچه ها جنوب تهران صاحب بیمارستان می شوند ، چه زمانی این بیمارستان افتتاح می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بچه ها جنوب تهران صاحب بیمارستان می شوند ، چه زمانی این بیمارستان افتتاح می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید