امیدوارم با تداوم این روند به فینال لیگ برتر بسکتبال صعود کنیم

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، حامد سهراب نژاد شامگاه پنجشنبه پس از پیروزی خانگی تیم بسکتبال شهرداری گرگان مقابل پالایش نفت آبادان در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: بازی آسانی نبود و برای کسب این پیروزی مهم همه بازیکنان، کادر فنی و تماشاگران زحمت کشیدند و این برد ارزشمند را به همه گرگانی ها تبریک می گویم.

امیدوارم با تداوم این روند به فینال لیگ برتر بسکتبال صعود کنیم

سهراب نژاد درباره استرس احتمالی بازیکنان برای برد با اختلاف بیش از 10 امتیاز در بازی امروز گفت: بازیکنان ما با تجربه هستند و سال های بسیاری در سطح ملی بازی می نمایند و این موضوع استرس ایجاد نکرد.

وی در خصوص تقابل با آویژه صنعت مشهد در مرحله پلی آف اعلام کرد: نماینده مشهد تیم جوان و دونده ای است و امیدوارم با ارائه یک بازی خوب مقابل این تیم پیروز شویم.

این بازیکن با تجربه تیم شهرداری گرگان اظهار امیدواری کرد: امیدواریم این روند رو به رشد را ادامه دهیم و به فینال مسابقات صعود کنیم.

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، در هفته هیجدهم و پایانی لیگ برتر بسکتبال تیم شهرداری گرگان در خانه با نتیجه 76 بر 58 مقابل تیم مدعی پالایش نفت آبادان پیروز شد.

نماینده بسکتبال گرگان با کسب این پیروزی با 11 برد، 5 باخت و 27 امتیاز در مکان سوم جدول نهاده شد و در مرحله پلی آف به مصاف آویژه صنعت مشهد تیم ششم جدول خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "امیدوارم با تداوم این روند به فینال لیگ برتر بسکتبال صعود کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم با تداوم این روند به فینال لیگ برتر بسکتبال صعود کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید