اشک های پادشاه همراه با باخت و رکوردشکنی در NBA

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، تهران- خبرنگاران- لبرون جیمز ستاره بسکتبال آمریکا همچنان با لیکرز می بازد اما رکوردهای جدید ثبت می نماید. او حالا چهارمین بازیکن امتیازآور تاریخ NBA است اما پلی آف این فصل را از دست می دهد.

اشک های پادشاه همراه با باخت و رکوردشکنی در NBA

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا بامداد امروز پنجشنبه با 10 مسابقه ادامه پیدا کرد که در جریان این دیدارها بوستون بالاخره برد و لس آنجلس لیکرز بازهم تن به شکست داد. با اینکه لیکرز باخت اما لبرون جیمز ستاره این تیم رکوردی تازه از خود به ثبت رساند.

در جریان این مسابقات لس آنجلس لیکرز به مصاف دنور تیم دوم کنفرانس غرب رفت و در شرایطی که در این مسابقات خود برای رسیدن به پلی آف به برد احتیاج دارد، بازهم نتوانست کاری کند و با نتیجه 115 بر 99 مغلوب و از پلی آف دورتر شد. در این دیدار لبرون جیمز ستاره بسکتبال NBA 31 امتیاز، 7 ریباند و 7 پاس منجر به گل داشت و بهترین بازیکن میدان شد.

او که سال جاری نتوانسته است لیکرز را به پلی آف برساند و به احتمال زیاد خیلی زود با فصل خداحافظی می نماید، با این 31 امتیاز توانست رکوردی جدید ثبت کند و چهارمین بازیکن امتیازآور تاریخ این لیگ نام بگیرد و از مایکل جردن افسانه ای عبور کند. کریم عبدالجبار، کارل مالون و کوبی برایانت سه نفر اول این لیست هستند. لبرون جیمز در انتها این مسابقه که همراه با باخت و رکوردشکنی برای او بود روی نیمکت لیکرز اشک می ریخت که بیشتر به دلیل ناراحتی از باخت بود تا رکوردشکنی.

در انتها این مسابقه بسیاری از اهالی ورزش به لبرون جیمز برای رکورد جدیدش تبریک گفتند. با این حال به نظر می رسد که این ستاره بسکتبال آمریکا به جای رکوردشکنی ترجیح می داد که بتواند در پلی آف این فصل لیگ NBA نیر حاضر باشد.

در دیگر دیدار حساس امروز بوستون سلتیک بعد از چند باختی که داشت بالاخره توانست به یک نتیجه خوب دست پیدا کند. این تیم با نتیجه نزدیک 111 بر 109 برابر ساکرامنتو به رجحان رسید. بوستون در شرایطی این دیدار را به سود خود تمام کرد که کایری ایروینگ ستاره اش را در اختیار نداشت.

در مسابقات امروز فیلادلفیا و نیواورلانز نیز تیم های بازنده بودند. فیلادلفیا با نتیجه نزدیک 108 بر 107 برابر شیکاگو بولز باخت. فیلادلفیا در این مسابقه جوئل امبیدی را در اختیار نداشت و درخشش بن سیمون و جیمی باتلر هم برای پیروزی اش کافی نبود. زچ لاوین با 39 امتیاز ستاره گاوهای شیکاگو بود و برد تیمش را رقم زد. او در ثانیه انتهای مسابقه توانست پیروزی تیمش را رقم بزند.

نیواورلانز نیز در مصاف با یوتا جاز 114 بر 104 باخت. آنتونی دیویس ستاره نیواورلانز که این روزها به روزهای اوجش بازگشته در این مسابقه عملکرد خوبی داشت اما نتوانست مانع شکست تیمش نشد.

نتایج دیگر دیدارهای برگزار شده به توضیح زیر است:

مینه سوتا 114 - دیتروید 131

دالاس 123 - واشنگتن 132

میامی 91 - شارلوت 84

سن آنتونیو 111 - آتلانتا 104

کلیولند 107 - بروکلین 113

نیویورک 96 - فینیکس 107

ورزشی**ع-ح**1834

منبع: ایرنا

به "اشک های پادشاه همراه با باخت و رکوردشکنی در NBA" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشک های پادشاه همراه با باخت و رکوردشکنی در NBA"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید