استقلال واقعی را از هفته ششم ببینید ، لیگ سال جاری دوقطبی نیست ، ساپینتو اکتیو و پرانرژی است

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، هافبک آبی های مرکز معتقد است استقلال بعد از پنج شش هفته به فرم ایده آل می رسد.

استقلال واقعی را از هفته ششم ببینید ، لیگ سال جاری دوقطبی نیست ، ساپینتو اکتیو و پرانرژی است

به گزارش وبلاگ ورزشی 90 آنلاین، آرش رضاوند هافبک استقلال در ملاقات تیمش مقابل مس کرمان برای نخستین بار در ترکیب اصلی نهاده شد و عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت. تا حدی که عملکردش در فضای مجازی از سوی طرفداران استقلال مورد تمجید نهاده شد. رضاوند در نقل وانتقالات، باشگاه فولاد را خواستار خودش می دید اما نهایتا در جمع استقلالی ها ماندگار شد. او درخصوص بازی هفته گذشته با مس کرمان و شرایط استقلال در ادامه لیگ با وبلاگ ورزشی 90 گفت وگو نموده است که گزیده صحبت های او را می خوانید.

پنج شش هفته زمان می خواهیم

شرایط استقلال خوب است اما هنوز اول لیگ هستیم و باید کوشش کنیم تا طرفداران را راضی کنیم. آنها هم در این شرایط از ما حمایت نمایند. به نظر من امتیازات اول فصل خیلی مهم است تا جایی که می گردد باید امتیازات را جمع کنیم تا زمانی که تیم شکل واقعی اش را گرفت در ادامه بردهای لازم را به دست بیاوریم. ما تغییرات زیادی در بخش بازیکن و مربی داشتیم. خود من هم نیم فصل دوم پارسال نبودم و تازه اضافه شدم. به هرحال تا مربی ایده های خودش را پیاده کند پنج شش هفته زمان می برد. امیدوارم به زودی به آن شکلی که مدنظرمان است برسیم.

ساپینتو به ما انرژی می دهد

شرایط خودم خوب است. از آقای ساپینتو هم تشکر می کنم که لطفش شامل حال من شد و قسمت شد دوباره لباس استقلال را بر تن کنم. ان شاءالله تا آنجا که توان دارم برای موفقیت تیم و شاد کردن دل طرفداران کوشش خواهم کرد. آقای ساپینتو یک آدم اکتیو و پرانرژی است که این انرژی را به تیم هم تزریق می نماید. او به همه بچه ها انگیزه می دهد.

لیگ سال جاری بهتر شده است

لیگ سال جاری، لیگ سختی است. لیگی که هزار تا اتفاق در آن می افتد. همه تیم ها خوب بسته شده اند. شش هفت تیم بالای جدول سال جاری واقعا خوب هستند و در کنارش تیم هایی مثل نفت مسجدسلیمان و پیکان هم می توانند شگفتی ساز شوند. لیگ با بازگشت بعضی از لژیونرها کیفیتش خیلی بالاتر از فصل قبل شده است. در این چند سال لیگ دوقطبی شده بود اما سال جاری چند تیم مدعی هستند و حتی می توان گل گهر و مس رفسنجان را هم در جمع تیم های مدعی نام برد.

نیم فصل خوبی با فولاد داشتم

من نیم فصل خوبی با فولاد داشتم و اگر برگشتم می خواهم تجربه کسب کنم. می خواهم با عملکردم هم به خودم و هم به باشگاه بزرگ استقلال یاری کنم. در خصوص انتقاداتی هم که می شد باید بگویم همواره در تیم های بزرگ انتقاد برای کل بازیکنان هست. ما باید با عملکردمان جواب انتظارات را بدهیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "استقلال واقعی را از هفته ششم ببینید ، لیگ سال جاری دوقطبی نیست ، ساپینتو اکتیو و پرانرژی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال واقعی را از هفته ششم ببینید ، لیگ سال جاری دوقطبی نیست ، ساپینتو اکتیو و پرانرژی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید