ادامه جشنواره فراوری محتوای دانا تا خاتمه اردیبهشت

به گزارش وبلاگ ورزشی 90 به نقل از روابط عمومی ایرانسل، دانا، پلتفرم آموزش آنلاین ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با هدف فرهنگ سازی در زمینۀ استفاده از روش های نوین و پیشرو در حوزۀ آموزش آنلاین، جشنوارۀ فراوری محتوای آنلاین را برگزار نموده است.

دانا، از تمامی علاقه مندان به نویسندگی و فراوری محتوای دیجیتال دعوت نموده است تا با فراوری محتوای ارزنده و مجذوب نماینده دربارۀ عصر نو آموزش و منظره تعلیم و تربیت در دوران انقلاب آموزش آنلاین در این جشنواره شرکت نموده و شانس خود را برای دریافت یکی از جوایز نفیس آن امتحان نمایند.

ادامه جشنواره فراوری محتوای دانا تا خاتمه اردیبهشت

علاقه مندان به شرکت در این جشنواره، می توانند محتواهای فراوری شده را به صورت محتوای متنی در مجلۀ دانا به نشانی danaapp.ir/blog و یا در قالب محتوای متنی دیجیتال در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و لینکدین، با هشتگ #داناشو، به اشتراک بگذارند.

به نفر اول برگزیدۀ این جشنواره، یک دستگاه مک بوک، به نفر دوم یک گوشی هوشمند آیفون 13 و به نفر سوم، یک تبلت سامسونگ اهدا می گردد. 20 نفر برتر نیز، در سایت دانا، به عنوان بهترین فراوریکنندگان محتوا، معرفی می شوند.

مهلت شرکت در این جشنواره، تا 31 اردیبهشت 1401 است و در خاتمه آن نیز، وبیناری بر بستر داناپلاس، دربارۀ جدیدترین روش های فراوری محتوا، با حضور متخصصان این حوزه، برگزار می گردد.

سامانۀ دانا به نشانی danaapp.ir و سامانۀ داناپلاس به نشانی danaplus.net دو پلتفرم آموزش آنلاین ایرانسل، نخستین ارائه دهندۀ 5G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران هستند که دانا در زمینۀ ارائۀ محتوای آموزشی آنلاین و داناپلاس در زمینۀ برگزاری آنلاین کلاس، جلسه و وبینار، فعالیت می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ادامه جشنواره فراوری محتوای دانا تا خاتمه اردیبهشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه جشنواره فراوری محتوای دانا تا خاتمه اردیبهشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید