راهنمای سفر

هزینه تلفن و اینترنت در استانبول:

اگر قصد سفر به استانبول یا یکی دیگر از شهرهای ترکیه را دارید باید بدانید که مهم ترین و اصلی ترین چیزی که در سفر باید بدان توجه کنید راهی برای مکالمه و برقراری ارتباط است.

21 بهمن 1401

راه های سفر از استانبول به کاپادوکیا

ترکیه، سرزمین شگفتی ها است، اما استانبول، به نوعی توریستی ترین شهر آن محسوب می گردد. به عبارتی اگر کسی تنها یکبار فرصت سفر به ترکیه داشته باشد، استانبول را ترجیح می دهد. اما راه های سفر از استانبول به کاپادوکیا و یا حتی دیگر شهر ها و استان های ترکیه،...

19 مهر 1401

برترین و مقرون به صرفه ترین مکانهای اروپا در تابستان کجاست ؟

برترین و مقرون به صرفه ترین مکانهای اروپا در تابستاندر این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران شما را با برترین و مقرون به صرفه ترین مکانهای اروپا در تابستان آشنا خواهیم کرد پس در ادامه با ما همراه باشید.

18 شهریور 1401

هتل های معروف بارسلون را بشناسید

نمی توان انتخاب هتل را از سفر جدا کرد، چرا که اقامت در یک هتل مناسب می تواند سفر را خاطره انگیزتر و انتخاب یک هتل غیراستاندارد می تواند حتی برترین سفرها را نیز تبدیل به زهر کند. این مسئله زمانی که مقصد شما جایی دور مثل اسپانیا باشد اهمیت بیشتری پیدا می...

6 اسفند 1400

سفرنامه لفور و آبشار گزو

مدت ها قبل راجع به آبشاری زیبا و منحصربه فرد در اطراف شهرستان شیرگاه مازندران اطلاعاتی به دست آورده بودم. چندی پیش تصمیم گرفتم همراه با دوستان از نزدیک این آبشار را ببینم. آنچه در ادامه می خوانید گزارش مختصری از سفر ما به آبشار گزو و منطقه لفور است.

14 بهمن 1400

کارسوق فرهنگی و تربیتی برترین آرزو

تهران (پانا) - سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و موسسه جوانان آستان قدس رضوی در قالب کارسوق فرهنگی و تربیتی برترین آرزو، دوره های بی نهایت و برهان را برگزار می کنند.

18 دی 1399

خشم سعودی ها از اظهارات وزیر خارجه پاکستان

ایرنا نوشت: تنها چند روز پس از اظهارات انتقادآمیز وزیر امور خارجه پاکستان درباره عدم همکاری عربستان برای حل تنش ها در شبه قاره که واکنش تند دولت ریاض را درپی داشت، فرمانده ارتش پاکستان تصمیم دارد تا با سفر به ریاض به زدودن فضای غبار آلود از مناسبات دوکشور...

11 مهر 1399

غارنشینی جهانگرد های خارجی به خاطر قرنطینه در هند

هفته گذشته قرنطینه سراسری در هند بار دیگر تمدید شد. مردم این کشور به روش های مختلف سعی نموده اند خود را با شرایط جدید وفق دهند اما چند توریست خارجی در شهر ریشیکش در ایالت اوتارکند که پول آن ها تمام شده است، تصمیم گرفتند این قرنطینه را در غار سپری نمایند.

26 خرداد 1399

هنگام رانندگی در باران حتما این کارها را انجام دهید

یکی از بهترین لحظات رانندگی برای خیلی ها، بارش باران است اما رانندگی در برف و باران مهارت بیشتری می خواهد.

11 تیر 1398

در تبادل نظر با خبرنگاران مطرح شد؛ کاهش شاخص پوسیدگی دندان دانش آموزان، باید خدمات دندانپزشکی تحت پوشش بیمه قرار گیرد

رئیس اداره دندان پزشکی وزارت بهداشت گفت: امیدوارم بیمه خاص دندان پزشکی هرچه سریع تر خدمات را تحت پوشش کامل خود قرار دهد.

10 تیر 1398

بیش از 7 میلیون مسافر از جاذبه های گردشگری کشور بازدید کردند

معاون گردشگری گفت: هفت میلیون و 400 هزار مسافر نوروزی از 25 اسفند ماه 97 تا کنون از جاذبه های تاریخی و گردشگری کشور بازدید نموده اند.

9 تیر 1398

هدف اصلی سرمایه گذاری در سرعین چند بعدی کردن جاذبه های گردشگری است

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: خارج کردن سرعین از جاذبه های تک بعدی و چند بعدی کردن جاذبه های گردشگری هدف اصلی سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در این شهرستان است.

22 اردیبهشت 1398