نمایشگاه سومین جشنواره صنایع دستی فجر 12 بهمن افتتاح می گردد

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از شروع به کار نمایشگاه آثار هنرمندان شرکت کننده در سومین دوره جشنواره صنایع دستی فجر با هدف معرفی و حمایت از هنرمندان برتر اطلاع داد.

نمایشگاه سومین جشنواره صنایع دستی فجر 12 بهمن افتتاح می گردد

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، پویا محمودیان معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، امروز دوشنبه 8 بهمن 97 با اعلام این خبر اضافه نمود:این نمایشگاه ساعت 17 روز آدینه 12 بهمن و همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر شروع به کار خواهد نمود.

او گفت: با توجه به احتیاج روز و مطالبات صنعتگران صنایع دستی و طبق برنامه­ ریزی­ های معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، از سال 1395 جشنواره صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر توسط این معاونت به طور منظم و سالانه برگزار شده و تبدیل به یکی از برنامه­ های محوری سازمان شده است و امسال نیز طبق همین روند، پیش بینی های لازم اندیشیده شده و تمهیدات لازم صورت پذیرفته است.

محمودیان گفت: بر اساس اقدامات انجام گرفته، نمایشگاه این جشنواره از 12 تا 23 بهمن ماه امسال در گالری­ های بهار، تابستان و نامی خانۀ هنرمندان ایران، واقع در خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی (فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر برگزار می­ گردد و ساعات بازدید از 14 تا 20 خواهد بود.

معاون صنایع دستی کشور توضیح داد: افتتاح نمایشگاه ساعت 17 روز آدینه 12 بهمن است و برنامه تقدیر از برگزیدگان از ساعت 15 الی 17 روز چهارشنبه 17 بهمن برگزار می گردد.

او در سرانجام خاطر نشان کرد: با توجه به داوری مقدماتی تعداد 171 اثر برای نمایش مورد پذیرش قرار گرفته است.

منبع: میراث آریا

به "نمایشگاه سومین جشنواره صنایع دستی فجر 12 بهمن افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه سومین جشنواره صنایع دستی فجر 12 بهمن افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید