فتاحی: به استقلال احترام می گذاریم، حرف بدی نزدیم، فقط عدالت می خواهیم

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، سرپرست تیم فوتبال سپاهان می گوید که برای باشگاه استقلال و وینفرد شفر احترام خاصی قائل است و اگر خواستار عدالت شده حرف بدی نزده است.

فتاحی: به استقلال احترام می گذاریم، حرف بدی نزدیم، فقط عدالت می خواهیم

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، در نشست خبری پیش از بازی استقلال و سپاهان، وبلاگ ورزشی 90 به شفر گفتند که باشگاه سپاهان بیانیه ای داده و در این بیانیه اعلام نموده است که عدالت باید بین همه تیم های لیگ برتر برقرار گردد. همچنین وبلاگ ورزشی 90 به شفر شرح دادند که فتاحی سرپرست سپاهان هم در مصاحبه ای چنین صحبت هایی را عنوان نموده است. شفر هم با شنیدن این صحبت ها بسیار تعجب کرد و به وبلاگ ورزشی 90 گفت که باشگاه سپاهان باید این فرد را از باشگاه اخراج کند! او همچنین گفت در طول 50 سال فعالیتش در فوتبال چنین صحبت هایی را نشنیده است.

در همین رابطه رضا فتاحی، سرپرست سپاهان در گفت وگو با وبلاگ ورزشی 90 اظهار کرد: باشگاه استقلال باشگاه بزرگی است و ما احترام زیادی برای این تیم و هوادرانش و همچنین شفر قائل هستیم اما این صحبت های من و باشگاه سپاهان در راستای این بود که عدالت برقرار گردد. ما حرف بدی هم نزده ایم و خواهان اجرای عدالت شدیم که صد درصد هم همین طور خواهد بود.

فتاحی در سرانجام گفت: داوران ما انسان های شریفی هستند که ممکن است مثل هر انسان دیگری اشتباه نمایند اما قطعا این اشتباهات عمدی نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فتاحی: به استقلال احترام می گذاریم، حرف بدی نزدیم، فقط عدالت می خواهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتاحی: به استقلال احترام می گذاریم، حرف بدی نزدیم، فقط عدالت می خواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید