تمجید فیفا از دولت و فوتبال ایران به خاطر حضور زنان در استادیوم

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، فدراسیون جهانی فوتبال حضور زنان در استادیوم در رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران را مورد تمجید قرار داد.

تمجید فیفا از دولت و فوتبال ایران به خاطر حضور زنان در استادیوم

دویچه وله نوشت: بعد از سال ها بالاخره در لیگ فوتبال ایران شاهد حضور زنان در استادیوم بودیم و این اتفاق در جریان ملاقات استقلال و مس کرمان رخ داد تا بانوان طرفدار استقلال فرصت حضور در استادیوم را پیدا نمایند.

فیفا در پاسخ به دویچه وله از حضور طرفداران زن در استادیوم تمجید کرد. فدراسیون جهانی فوتبال اعلام نموده که از شنیدن اینکه به بعضی از بانوان اجازه حضور در یک بازی لیگ فوتبال در تهران داده شد، مسرور است و از مسئولان فوتبال و دولت برای این اقدام در جهت درست تقدیر می نماید.

به نوشته دویچه وله، فدراسیون فوتبال ایران یک بار به وسیله فیفا به علت دخالت دولت در امور فوتبال تعلیق شد، این ممنوعیت که در سال 2006 اعمال شد، اما پس از چند هفته لغو شد. ممکن بود که باردیگر فدراسیون فوتبال ایران با محرومیت دوم روبرو گردد.

جیانی اینفانتینو رئیس فیفا پیش تر با حضور در تهران با حسن روحانی رئیس جمهور وقت و مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران ملاقات کرد و درباره بحث ورود زنان به استادیوم ها صحبت نموده بود.

فیفا بعد از آن بیانیه ای منتشر کرد که در آن آمده بود که زنان ایران باید در مسابقات فوتبال حضور داشته باشند.

منبع: فرارو

به "تمجید فیفا از دولت و فوتبال ایران به خاطر حضور زنان در استادیوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید فیفا از دولت و فوتبال ایران به خاطر حضور زنان در استادیوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید