تشریح ویژگی های شخصیتی یک قهرمان در اردوی نوجوانان والیبال

به گزارش وبلاگ ورزشی 90 و به نقل از فدراسیون والیبال، نخستین اردوی آماده سازی تیم والیبال نوجوانان پسر ایران در سال 1400 برای حضور شایسته در رقابت های قهرمانی جهان از 14 فروردین ماه در آکادمی ملی المپیک آغاز شده است.

تشریح ویژگی های شخصیتی یک قهرمان در اردوی نوجوانان والیبال

آماده سازی این تیم هر روز در دو نوبت صبح و عصر با تمرینات توپی و بدنسازی پیگیری می شود و مباحث روانشناسی و اخلاقی نیز از دیگر محورهای آموزشی این اردو است. سید محمدکاظم واعظ موسوی از صبح امروز همکاری خود را با تیم والیبال نوجوانان آغاز کرد تا نکات آموزشی و تربیتی را که جهت این نوجوانان را به سوی تیم ملی کوتاه تر و هموارتر کند، به آنان آموزش دهد.

وی درباره ضرورت برگزاری اینگونه کلاس ها گفت: چون ممکن است این بازیکنان تا کنون آموزش منسجم و صحیحی در مباحث رواشناسی نداشته باشند، لازم است نسبت به ویژگی های شخصیتی و رفتاری قهرمان والیبال و مسئولیت های یک بازیکن در تیم ملی آشنا شوند.

روانشناس تیم والیبال نوجوانان توضیح داد: به همین جهت، در این کلاس خصوصیات اولیه یک بازیکن شامل داشتن نظم، هدف روشن و اطاعت بدون چون و چرا از کادر فنی را یادآوری کردیم و با مثال هایی از قهرمانان والیبال، این خصوصیات را توضیح دادیم.

وی با یادآوری این موضوع که به همراه یکی از همکاران خود (مجتبی تاج) در این نشست شرکت کرده است، گفت: از بازیکنان خواستیم که مسایل مربوط به شخصیت ورزشکاران برجسته والیبال را بررسی کنند تا نوجوانان حاضر در اردو، در نشست های بعدی با آمادگی ذهنی بیش تر درباره شخصیت بازیکنان در مباحث شرکت کنند.

موسوی اضافه نمود: همکاری با تیم والیبال نوجونان در مباحث روانشناسی، تا پایان مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان که به میزبانی ایران برگزار خواهد شد، ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تشریح ویژگی های شخصیتی یک قهرمان در اردوی نوجوانان والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح ویژگی های شخصیتی یک قهرمان در اردوی نوجوانان والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید