برد شیمیدر در بازی دوم نیمه نهایی

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، تیم بسکتبال شیمیدر پس از باخت نزدیک در بازی اول، رقابت دوم نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال را با پیروزی پشت سر گذاشت.

برد شیمیدر در بازی دوم نیمه نهایی

تیم بسکتبال شیمیدر تهران توانست در بازی دوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر مقابل حریف گرگانی خود به فزونی برسد.

رقابت های مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال با برگزاری دو دیدار در شهرهای ماهشهر و تهران پیگیری می گردد. در بازی تهران تیم شیمیدر توانست دومین بازی اش مقابل میهمان خود شهرداری گرگان را با فزونی پشت سر بگذارد.

این تیم تهرانی توانست با نتیجه 92 بر 68 مقابل حریف خود به فزونی برسد تا به این ترتیب از مجموع 5 بازی نیمه نهایی، یک برد حاصل کار هر دو تیم باشد. نتایج چهار کوارتر این بازی به توضیح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: 14-21 شیمیدر

کوارتر دوم: 18-21 شیمیدر

کوارتر سوم: 19-23 شیمیدر

کوارتر چهارم: 17-27 شیمیدر

در بازی اول این دو تیم، شهرداری گرگان توانسته بود با نتیجه 74 بر 73 حریف قدرتمند خود را شکست دهد. به این ترتیب دو تیم در حالی به پیشواز دو بازی دیگر در گرگان می روند که هر کدام به یک پیروزی دست یافته اند و در بازی های آینده برای رسیدن به دو برد دیگر کوشش می نمایند تا به فینال برسند.

بازی های مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال به صورت سه برد از پنج بازی برگزار می گردد. هر تیم که بتواند در سه بازی حریف خود را شکست دهد به فینال این رقابت ها صعود می نماید. دیدارهای سوم مرحله نیمه نهایی نیز پنجشنبه و آدینه در آبادان و گرگان برگزار می گردد.

در دیگر رقابت این مرحله نفت آبادان و پتروشیمی با هم رقابت می نمایند.

4،670

منبع: ایران ورزشی

به "برد شیمیدر در بازی دوم نیمه نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد شیمیدر در بازی دوم نیمه نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید