آخرین تیم سیدجلال حسینی؛ پرسپولیس یا ملوان؟

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، یک روزی باید به ملوان یاری کنم جمله ای بود که کاپیتان پرافتخار پرسپولیس در گفت وگوی تلویزیونی خود با برنامه فوتبال برتر بیان نمود. این جمله شاید خیلی ها را به این فکر فرو برد که احتمالا سیدجلال حسینی میخواهد فوتبالش را در ملوان انزلی تمام کند درحالی که شنیدیم این طور نیست.

آخرین تیم سیدجلال حسینی؛ پرسپولیس یا ملوان؟

در چارچوب هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر خلیج فارس پرسپولیس در حالی در استادیوم آزاد برابر فولاد خوزستان نهاده شد که یحیی گل محمدی، سید جلال حسینی کاپیتان این تیم را در ترکیب سرخ پوشان قرار داد تا او به دویست و پنجاهمین بازی خود با لباس پرسپولیس برسد.

سید جلال در روزهای آخر بهار 1391 برای اولین بار لباس پرسپولیس را بر تن کرد. حسینی حالا از آمار 249 بازی بهروز رهبری فرد گذشت و اکنون بعد از علی پروین، محمد پنجعلی، حسین عبدی و افشین پیروانی در رتبه پنجم تاریخ باشگاه از نظر تعداد بازی واقع شده است.

سیدجلال که با کلی حاشیه از پرسپولیس جدا شد در 19 خرداد 1395، بار دیگر پیراهن پرسپولیس را به تن کرد و نقش مهم و بسزایی در افتخارات پرسپولیس در سالیان گذشته داشت. سید جلال با 9 قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام حذفی کشور و چهار قهرمانی سوپر جام پرافتخارترین بازیکن تاریخ در رقابت های باشگاهی ایران است.

حسینی یکی از ارکان مهم (شاید هم مهمترین) قهرمانی های متوالی پرسپولیس در چهار، پنج سال اخیر بوده است. فوتبالیستی با 115 بازی ملی که درحال حاضر پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر کشورمان محسوب می گردد. در حالی که بعضی بازیکنان پرسپولیس برای تمدید قرارداد مبالغ بالایی را طلب نموده اند، به نظر می رسد سیدجلال حسینی با قراردادی به مراتب پایین تر در پرسپولیس توپ می زند. قرارداد او با پرسپولیس در سرانجام فصل جاری به اتمام می رسد درحالی که شنیده می گردد سید جلال هنوز تصمیمی برای خداحافظی نگرفته است.

از طرفی گفته می گردد یحیی گل محمدی بدش نمی آید یک فصل دیگر کاپیتان با صلابت خود را در تیم حفظ کند و این احتمال وجود دارد که قرارداد سید جلال حسینی با پرسپولیس تا سرانجام لیگ بیست و دوم تمدید گردد. در این صورت سید جلال حسینی در سن 41 سالگی دیگر شاید فرصتی برای بازگشت به ملوان و بازی در تیم شهرش انزلی نداشته باشد و با همان پیراهن پرسپولیس برای همواره کفش هایش را آویزان کند.

هرچند مازیار زارع دوست صمیمی سیدجلال حسینی و سرمربی ملوان از بازگشت کاپیتان پرسپولیس به تیم شهرش به شدت استقبال نموده است!

سزایی در افتخارات پرسپولیس در سالیان گذشته داشت. سید جلال با 9 قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام حذفی کشور و چهار قهرمانی سوپر جام پرافتخارترین بازیکن تاریخ در رقابت های باشگاهی ایران است.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "آخرین تیم سیدجلال حسینی؛ پرسپولیس یا ملوان؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین تیم سیدجلال حسینی؛ پرسپولیس یا ملوان؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید