پرسپولیس - نساجی؛ ملاقات سرخ ها با 7 مصدوم و محروم

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، خبرنگاران - گروه استان ها - مهدی غلامی: دیدار حساس تیم های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور ساعت 16 عصرجمعه 17 اسفندماه در استادیوم شهید وطنی قائم شهر برگزار می گردد.

پرسپولیس - نساجی؛ ملاقات سرخ ها با 7 مصدوم و محروم

با توجه به حساسیت بازی این دو تیم پرطرفدار فوتبال کشور، قضاوت این دیدار به علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال ایران سپرده شده است. جدال دو تیم پرسپولیس و نساجی در بازی رفت که چارچوب هفته ششم این رقابت ها 22 شهریورماه برگزار گردید با نتیجه 2 بر یک سرخ پوشان پایتخت به انتها رسید.

ملاقات سرخ ها پس از 176 روز

دو تیم پرسپولیس تهران و نساجی مازندران در حالی پس از گذشت 176 روز از دیدار رفت لیگ سال جاری در استادیوم قدیمی شهید وطنی قائم شهر با هم دیدار خواهند کرد، که شاگردان برانکو ایوانکویچ در تیم پرسپولیس با پیروزی یک صفر هفته بیستم برابر صنعت نفت آبادان در صدر جدول رده بندی مسابقات قرار دارند و بدون شک به 3 امتیاز برابر نساجی حساب ویژه ای باز کردند.

در مقابل تیم نساجی مازندران که تا دقایق انتهای بازی برابر میزبان خود نفت مسجدسلیمان 2 بر یک پیش بود، با دریافت گل در ثانیه های انتهای وقت اضافه، با تساوی و قناعت به یک امتیاز از نماینده خوزستان به قائم شهر برگشت.

تقابل دو تیم با توجه به حضور پرشور و علاقمندان سرخ پوش دو تیم، کسب پیروزی و حداقل امتیاز در ایستگاه بیست و یکم با توجه به نزدیکی رقبا و امتیازها، تأثیر زیادی در جابجایی جدول در انتها این هفته خواهد داشت.

پرسپولیس خسته در شهر خسته

تیم پرسپولیس تهران که با توجه به حضور در سه جام (لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا) با فشردگی و برنامه زمان بندی مسابقات داخلی از سوی سازمان لیگ روبرو شده و پیشتر درخواست تعویق آن تلویحاً مطرح شده بود، اما در نهایت با مخالفت سازمان لیگ بازی سرخ پوشان پایتخت بدون به تغییر و توجه سازمان لیگ در روز آدینه 17 اسفند برگزار خواهد شد.

شاگردان برانکو روز سه شنبه 14 اسفند در نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم آزادی میزبان تیم پاختاکور ازبکستان بودند و با توجه برگزاری این مسابقات که امکان تمرین برای بازیکنانی که در این دیدار به میدان رفتند و ریکاوری در تمرین روز چهارشنبه، عملاً با تمرین روز یک جلسه ای برای بازی مهم بیرون از خانه برابر نساجی، عصر پنجشنبه راهی قائمشهر خواهند شد.

پرسپولیسی ها در حالی روز آدینه به مصاف حریف قائم شهری خود می روند، که علی علیپور آقای گل فصل گذشته سرخ پوشان پایتخت که زادگاهش قائم شهر و سال های دور درتیم نساجی سابقه بازی کردند دارد برابر همشهرهای سابق خود و استادیومی که بلندپروازی های او ازآنجا آغاز شده به میدان خواهد رفت.

همچنین امید عالیشاه و شجاع خلیل زاده دو بازیکن مازندرانی تیم پرسپولیس هم دیگر بازیکنان تیم پرسپولیس تهران هستند که به مصاف تیم نساجی خواهند رفت، هرچند عالیشاه به علت مصدومیت چند هفته را از میادین دور خواهد بود.

با این حال برانکو به خوبی از حساسیت این بازی و وضعیت دیگرتیم های مدعی بالای لیگ باخبر است و کسب 3 امتیاز از شهر خسته به نوعی از نان شب هم برای این تیم اهمیت خواهد داشت.

پرسپولیس با 6 مصدوم ومحروم درشهر خسته

در همین حال برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم پرسپولیس تهران فهرست بازیکنان تیمش را برای دیدار برابر نساجی اظهار داشت. علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ، ابوالفضل درویش وند، مهدی شیری، سید جلال حسینی، مهدی ترابی، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، سید احسان حسینی، احمد نورالله ی، بشار رسن، سروش رفیعی، مهدی شریفی، آدام همتی، کمال کامیابی نیا، سعید حسین پور، ماریو بودیمیر، علی علیپور و سعید کریمی.

در همین حال پرسپولیس دراین دیدار، حسین ماهینی، شایان مصلح، امید عالیشاه، محسن ربیع خواه و محمد انصاری را به علت مصدومیت و سیامک نعمتی دیگر بازیکن مازندرانی را به علت محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

آقا معلم، استاد توقف مدعیان

نساجی مازندران که نیم فصل دوم مسابقات را با مجید جلالی ملقب به آقا معلم فوتبال ایران آغاز نموده، با نمایش قابل تحسینی که دربازی های قبلی به خصوص شکست فولاد خوزستان و توقف تراکتورسازی تبریز در قائمشهر به نمایش گذاشته توانسته دل طرفداران دو آتیشه خود را تا حدودی به دست آورد.

با شرایطی امتیازگیری که نساجی مازندران تا انتها هفته بیست و یکم کسب نموده این تیم را با 22 امتیاز تا رده نهم جدول رده بندی مسابقات بالا کشیده میخواهد روز آدینه با حمایت تماشاگران پرشور خود، مقابل تیم صدرنشین پرسپولیس امتیاز کسب کند.

سرمربی تیم نساجی مازندران در آستانه بازی حساس پرسپولیس تهران، از طرفداران پرشور قائم شهری خواست که همانند بازی های گذشته این تیم برابر فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز استادیوم شهید وطنی را تکمیل و حتی جا سوزن انداختن هم نگذارند.

مجید جلالی گفت: واقعاً در برابر حضور پرشمار طرفداران نساجی چیزی که تشکر و سرتعظیم در برابر آنها فرود آوردن ندارم و برای این بازی مهم به حمایت تک تک آنها احتیاج داریم.

وی یادآور شد، هر چند تیم پرسپولیس در روزهای خوب خود به سر می برد و برای حفظ صدرنشینی و کسب امتیاز به قائم شهر خواهد آمد، اما ما درتیم نساجی تمام کوشش خودمان را برای کسب امتیاز حداقل در بازی های خانگی خواهیم داشت.

پیش بینی پیروزی یک بر صفر هافبک نفوذی نساج ها

سیدمحمد میری بازیکن خوش اخلاق و هافبک نفوذی نساجی ها که سالروز تولد خود را در کنار هم تیمش هایش پست سر گذاشت در مورد بازی حساس تیمش برابر پرسپولیس تهران گفت: تیم نساجی نیم فصل دوم را با حضور آقای جلالی که سابقه زیادی در فوتبال ایران دارد، خیلی خوب و رو به جلو بازی می کنیم. هرچند در نیم فصل اول داوری ها به ضررمان نبود، که حتی می توانستیم اکنون چهارم یا پنجم جدول باشیم.

وی اضافه کرد: پرسپولیس تیم بزرگ و پرتماشاگری است، این تیم در دو فصل اخیر قهرمان شده و چهار فصل متوالی است در کورس قهرمانی حضور دارد، البته تیم نساجی هم نشان داده تیم خوبی هست و جلوی تیم های بزرگ خوب بازی می کنیم. تماشاگران هم یار و یاور ما هستند و در حضور آنها تیم های حریف را اذیت می کنیم.

میری پیش بینی کرد که تیمش نساجی مازندران با نتیجه یک بر صفر تیم پرسولیس تهران را در قائم شهر شکست خواهد داد.

نساجی مازندران که نخستین فصل حضور خود در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور پس از دوری حدود 24 ساله تجربه می نماید، حامد لک دروازه بان خود را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پرسپولیس - نساجی؛ ملاقات سرخ ها با 7 مصدوم و محروم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس - نساجی؛ ملاقات سرخ ها با 7 مصدوم و محروم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید