ماسیمیلیانو آلگری: نباید تواضع را فراموش کنیم، امیدوارم بازی در 90 دقیقه تمام گردد

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، ماسیمیلیانو آلگری از وضعیت تیمش در آستانه بازی سوپرجام ایتالیا سخن گفت.

ماسیمیلیانو آلگری: نباید تواضع را فراموش کنیم، امیدوارم بازی در 90 دقیقه تمام گردد

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، ماسیمیلیانو آلگری در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل میلان در سوپرجام ایتالیا از وضعیت بازیکنانش سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در این باره گفت: باید نمایش خوبی ارائه دهیم. این دیدار یک تک بازی است که اختلاف بین تیم ها در جدول، در آن اهمیتی ندارد. دیدار سوپرجام یک آزمون مهم برای آمادگی بیش تر ما جهت شرکت در مراحل حذفی لیگ قهرمانان خواهد بود. رونالدو بازیکن بزرگی است اما نباید فراموش کنید بدون او هم یوونتوس قبلا نمایش خوبی در لیگ قهرمانان داشت. امیدوارم این بازی به وقت اضافه کشیده نگردد و تکلیف کار در 90 دقیقه معین گردد. یکی از بارزترین کیفیت ما، احترام به حریفان است و نباید این ویژگی را از دست بدهیم. تمرین خوبی داشتیم و آرام بودیم. نباید متواضع بودن را فراموش کنیم. هدف یوونتوس، فتح تمام تورنمنت هاست و کیفیت ما افزایش یافته است.

او در ادامه اضافه کرد: کانسلو درست همانند دی شیلیو وضعیت خوبی دارد. هر 5 هافبک تیم نیز وضعیتشان خوب است. سامی خدیرا به دلیل مصدومیت های متعدد نتوانست در نیم فصل اول بازی های چندانی انجام دهد و نمی دانم او بازی خواهد نمود یا بنتانکور. خدیرا مهره مهمی برای تیم است و خوشحالم به خوبی ریکاوری نموده است. در خط حمله،دیبالا و کریستیانو رونالدو قطعا بازی خواهند کرد و یک نفر نیز از میان برناردسکی و داگلاس کاستا در ترکیب اصلی به میدان می رود تا جانشین مانژوکیچ باشد. مویزه کین می تواند به عنوان یار تعویضی، نقش مهمی در بازی ایفا نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ماسیمیلیانو آلگری: نباید تواضع را فراموش کنیم، امیدوارم بازی در 90 دقیقه تمام گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماسیمیلیانو آلگری: نباید تواضع را فراموش کنیم، امیدوارم بازی در 90 دقیقه تمام گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید