شهر مجازی: تبعیض بین سرخابی ها

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، اینجا هر روز می توانید توییت ها و پست های ورزشی کاربران شبکه های اجتماعی را بخوانید.

شهر مجازی: تبعیض بین سرخابی ها

ChrtNgoErf:

الان بررسیورای العین نشستن می خوان بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان رو بررسی کنن ولی خوشبختانه تا به اینجای کار با اون کیفیت تصویر پیروز به تشخیص دادن منشا پاتوسی و ایسما از همدیگه نشدن و بررسیشون به بن بست خورده.

مَمیز:

طرفداران پرسپولیس در شبکه های مجازی با هشتگ #اماشایدمهم-نیست و پروفایل های سیاه اعتراض خود را به داوری ها، برنامه ریزی مسابقات و جوسازی ها و اتهامات پستی اعلام کردندند.

Ali dorostkar:

درسته که بیرانوند و قدوس و دنیابخش سال 97 عالی بودن اما چیزی که باعث می شه سیدجلال رو انتخاب کنم اینه که تو یه سنی داره خدایی می کنه که شاید بیرانوند و قدوس و دنیابخش ها وقت رسیدن به این سن کفشاشون رو آویزون نموده باشن.

Metim7:

قطعا بهترین ورزشکار سال 97 ، علیرضا بیرانونده. کلی فشار و انتقاد و تمسخر رو تحمل کرد، تا بالاترین سطح جنگید، جلوی بهترین بازیکن دنیا ایستاد و با سیو جلوی ژاوی و رفتن به فینال آسیا، به ما یادآوری کرد دست خدا وجود داره ...

#Amichak:

قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا دچار تغییراتی اساسی شد. بر این اساس قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی فصل 19-2018 لیگ قهرمانان به صورت همزمان برگزار خواهد شد و این یعنی شما در مرحله بعدی قرعه کشی، حریف خود در دور نیمه نهایی رو هم از الان قراره بشناسید.

کروموزوم شماره 11:

چقدر در خصوص داوری غر می زنید! مگه بازیکناتون، مربی، استادیوم، فیلمبرداری، بلیط فروشی و... در سطح دنیای هستند که داوریتون باشه، کدوم چیز فوتبالتون در حد متوسط دنیای هست که حالا داوری باشه.

هافبک وسط:

الان فتاحی می ره دم اتوبوس تیم پرسپولیس می گه حالا که همتون اینجایید ردیف می کنم تیم بیاد یکی از مسابقه های آینده تون رو الان برگزار کنیم.

Zahrita:

کاپیتان های مردان و بانوان فوتبال سپاهان امروز با هم ازدواج کردن. حسین پاپی و الهام فرهمند عزیز.

Yazdan:

چیزی که تو فیلمبرداری بازیای پرسپولیس توجه منو جلب می کنه دوربین هلی شاتیِه که هی میفته تو تصویر و اسلوموشن ها. یا واقعن تبعیض قائل می شن یا می خوان مارو بندازن جون هم با این کارشون.

خط خطی:

به نظرم حالا که مجیدی و میداوودی جفتشون تو آزادی ان یه زنگ بزنیم قلعه نویی سپاهان رو برداره بیاد یه بار دیگه تو یه نیمه سه تا بهشون بزنیم.

متالهد:

شریفات تعویض شد و در حالی که تیمش عقبه، داره قدم زنان میاد بیرون. به هرحال باید یکم وقت به نفع تیم محبوبش تلف کنه دیگه.

هافبک وسط:

پرسپولیس هر هفته علاوه بر تاکتیک های دفاعی تیم حریف باید با تاکتیک های چگونه یک داور نابینا باشیم داوران هم باید روبرو بشه.

دخترِ چِل گیسِ بهار:

از هفته بعد من با دوربین گوشیم می رم لایو می گیرم از بازی های استقلال به مراتب کیفیتش از پخش صداوسیما بهتره :)

m.javadifar:

به نظرم صداوسیما خودش رو اذیت نکنه و کلا بازی های استقلال رو پخش نکنه. کیفیت پایین تصویربرداری کم بود حالا باید یک پرسپولیسی دیدار استقلال را کارشناسی کند.

مستر تال:

-

اگه این عکس دوست پرسپولیسیا رو یاد یه خاطره تلخ میندازه ، من شرمندم.

شن چو:

قبل بازی حسینی و رحمتی دست هم رو دریافت و اومدن سمت تماشاگرا، اونا بی خیال شدن ولی ما ول نمی کنیم:))

وی اَفزود...:

استقلال امروز با دوازده نفر بازی می کنه چون یار سیزدهمش رفته بود بازی پرسپولیس رو قضاوت کنه... شاید بگین خوب اینجوری می شه یازده تا که باید بگم اسماعیل شریفات تو تیم حریفه.

2

منبع: ایران ورزشی

به "شهر مجازی: تبعیض بین سرخابی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر مجازی: تبعیض بین سرخابی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید