زمان بازی های استقلال و پرسپولیس در هفته بیست ویکم لیگ برتر تغییر می نماید؟

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، در صورت امکان، زمان دیدارهای استقلال و پرسپولیس در هفته بیست ویکم لیگ برتر فوتبال تغییر می نماید.

زمان بازی های استقلال و پرسپولیس در هفته بیست ویکم لیگ برتر تغییر می نماید؟

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ ورزشی 90، مرحله گروهی دور جدید لیگ قهرمانان آسیا از هفته آینده شروع می گردد و تیم های استقلال و پرسپولیس 14 اسفند در اولین بازی خود به ترتیب برابر پاختاخور ازبکستان و الدحیل قطر قرار می گیرند. پرسپولیسی ها سه شنبه هفته آینده در تهران پذیرای نماینده ازبکستان بوده و استقلال در قطر برابر الدحیل قرار می گیرند.

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، این دو تیم باید سه روز بعد یعنی آدینه 17 اسفند، در هفته بیست ویکم لیگ برتر بازی نمایند. پرسپولیس در قائمشهر با نساجی و استقلال در آزادی به مصاف نفت مسجدسلیمان برود. با توجه به فاصله نزدیک بازی ها و اینکه هفته دوم لیگ قهرمانان نیز یک هفته پس از انجام بازی اول، برگزار می گردد، پرسپولیس و استقلال در نامه هایی به سازمان لیگ خواستار تغییر زمان بازی های هفته هفدهم شده اند. سازمان لیگ اعلام نموده که برنامه مسابقات لیگ از قبل به آنها داده شده و خیلی امکان لغو بازی ها وجود ندارد، اما با توجه به اینکه دو تیم نماینده ایران در آسیا هستند، به آنالیز تعویق بازی های هفته هفدهم خواهند پرداخت.

باشگاه استقلال خواستار برگزاری بازی هفته هفدهم در روز 28 اسفند به جای هفدهم همین ماه شد، اما سازمان لیگ پاسخ داد که شب چهارشنبه آخر سال امکان برگزاری بازی وجود ندارد. همچنین این باشگاه با توجه به حضور استقلال در آسیا درخواست تعویق دربی 10 فروردین سال آینده را داده که بعید است زمان آن تغییر کند، چرا که برنامه بازی ها به صورت فشرده بوده و امکان جا به جایی دربی 89 تا این لحظه وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "زمان بازی های استقلال و پرسپولیس در هفته بیست ویکم لیگ برتر تغییر می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان بازی های استقلال و پرسپولیس در هفته بیست ویکم لیگ برتر تغییر می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید