اولین تمرین کامل پرسپولیس بعد از بازی با السد

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، بازیکنان پرسپولیس ساعت 11 در استادیوم شهید کاظمی جمع شدند. علیرضا بیرانوند و احمد نوراللهی که سه شنبه تیم ملی را در مصاف با تیم ملی بولیوی همراهی می کردند، در میان بازیکنان حضور داشتند.

اولین تمرین کامل پرسپولیس بعد از بازی با السد

به گزارش وبلاگ ورزشی 90 ، بعد از بازی رفت مقابل السد، امروز(چهارشنبه) بالاخره پرسپولیس اولین تمرین خود را با حضور همه نفرات انجام داد. این اتفاق درست یک روز قبل از بازی پرسپولیس در جام حذفی و شش روز قبل از مصاف با السد اتفاق افتاده است که برانکو می تواند با در اختیار داشتن همه مهره هایش تیم را آماده کند.

به همین منظور بازیکنان پرسپولیس ساعت 11 در استادیوم شهید کاظمی جمع شدند. علیرضا بیرانوند و احمد نوراللهی که سه شنبه تیم ملی را در مصاف با تیم ملی بولیوی همراهی می کردند، در میان بازیکنان حضور داشتند.

تمرین با گرم کردن زیر نظر مارکو استیلینوویچ آغاز شد. پس از آن، بازیکنان فوتبال تمرینی در نیمی از زمین بین دو تیم قرمز و زرد را انجام دادند. علیرضا بیرانوند هم تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر ایگور انجام داد. کار روی ضربات آغاز مجدد هم از برنامه های تمرین بود.

علاوه بر این حسین ماهینی که برنامه اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مارکو انجام داد، با حضور در زمین چمن، کوشش همبازی های خود را به نظاره نشست.

2 – 180

منبع: ایران ورزشی

به "اولین تمرین کامل پرسپولیس بعد از بازی با السد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تمرین کامل پرسپولیس بعد از بازی با السد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید