مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد امروز انتها می یابد

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، پذیرفته شدگان نهایی مقطع کارشناسی آزمون سراسری سال 1400 که دانشگاه آزاد اسلامی را برای ادامه تحصیل انتخاب کرده اند، تا خاتمه امروز شنبه 10 مهر ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام در این دانشگاه اقدام کنند.

مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد امروز انتها می یابد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ ورزشی 90، بنا بر اعلام قبلی مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت نام از پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی این دانشگاه که از روز سه شنبه 6 مهر آغاز شده، تا پایان امروز شنبه دهم مهرماه ادامه دارد.

پذیرفته شدگان رشته های با آزمون 1400 دانشگاه آزاد اسلامی در مدت زمان به جای مانده می توانند جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام، به راهنمای ثبت نام که در سامانه این مرکز به آدرس sanjesh.iau.ir قرار گرفته است مراجعه نمایند.

مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به پذیرفته شدگان توصیه کرده که با توجه به شرایط کرونا جهت حفظ سلامتی، داوطلبان از مراجعه حضوری به این مرکز خودداری نمایند و جهت ثبت درخواست الکترونیکی به سامانه ticket.azmoon.iau.ac.ir مراجعه نمایند و درخواست خود را همراه با مستندات لازم (کارنامه وسایر موارد ذکر شده در راهنمای ثبت نام)، ثبت نمایند.

پذیرفته شدگان کلیه محل های دانشگاهی جهت اطلاع از زمان و چگونگی تحویل مدارک به آدرس سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش خود مراجعه نمایند. همچنین جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام، راهنمای مقطع مورد نظر خود را از سامانه sanjesh.iau.ir دریافت و مطالعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد امروز انتها می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد امروز انتها می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید