لزوم برکناری مدیران اسلامشهری برای صدور مجوز ساخت و ساز غیر مجاز

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، یونس اسدی مقدم ظهر شنبه در جلسه هم اندیشی برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان اسلامشهر که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و رؤسای شوراهای شهر و روستای شهرستان در محل فرمانداری اسلامشهر برگزار گشت، گفت: بزرگترین آفت در نظام جمهوری اسلامی ایران وجود مدیران فاسد و متخلف در جامعه است و رد این راستا مردم فقر را تحمل می کنند ام مدیران فاسد را نمی توانند قبول و تحمل کنند.

لزوم برکناری مدیران اسلامشهری برای صدور مجوز ساخت و ساز غیر مجاز

اسدی مقدم در خصوص مدیران فاسد گفت: مدیرانی که اجازه فساد و ساخت و سازهای غیر مجاز را می دهند باید کنار بروند و اجازه بدهند نیروهای سالم در میدان مسئولیت و خدمت حاضر شوند لذا اعلام می کنیم که دستگاه قضائی در بحث برخورد با جرایم و تخلفات مدیران با هیچ کسی تعارف ندارد و با مدیران متخلف در هر مقام و سِمَتی که باشند برخورد قاطعی می کند.

وی با اشاره به تبدیل برخی از اراضی اسلامشهر و چهاردانگه که به محل تخلیه نخاله تبدیل شده است، گفت: باید به این موضوع رسیدگی درست شود.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامشهر با بیان اینکه یکی از مسئولان شهرستان مبلغ میلیاردی در حساب خود داشته است نیز افزود: ننگ بر مدیر فاسدی که به مردم رحم نمی کند، بدانید که دوران مدیریت ها تمام می شود، اما حسابرسی از مدیران در همین دنیا تمامی ندارد.

وی علت بیشترین تخلفات مدیران را عدم رعایت قوانین و مقررات قانونی مطرح نمود و بیان داشت: اگر مدیران و مسئولین به خوبی با قوانین آشنا باشند و قانون را درست بشناسند می توانند از بسیاری از تخلفات جلوگیری کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "لزوم برکناری مدیران اسلامشهری برای صدور مجوز ساخت و ساز غیر مجاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم برکناری مدیران اسلامشهری برای صدور مجوز ساخت و ساز غیر مجاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید